کد خبر : 1575007 | 19 آذر 1397 ساعت 11:01 | 108.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین تصویر تساوی جذاب و جنجالی

بازیکنانی که برانکو نمی تواند داشته باشد(عکس)

برانکو همیشه سلیقه خاصی در انتخاب بازیکن داشته و بازیکنان مورد علاقه اش هم ویژگیهای خاص خودشان را دارند اما جالب است که او خیلی کمتر توانسته در این سال ها بازیکن هایی که با سبک و سیاقش جور هستند در اختیار داشته باشد و هربار اتفاقی آن ها را از هم جدا کرده است.

به گزارش" ورزش سه" بازی سپاهان و پرسپولیس مسابقه ای جذاب از آب در آمد و دوتیم در نهایت به مساوی رسیدند اما یکی از صحنه های جذاب این بازی صحنه ای بود که ساسان انصاری قبل از ورودش به جای مهرداد محمدی رقم زد. او در اوج هیجان بازی و در حالی که می خواست وارد زمین شود با برانکو دست داد و سپس آن دو همدیگر را در آغوش گرفتند.


آنچه این تصویر را بیشتر جذاب کرد این بود که برانکو از زمان حضورش در ایران خیلی کم توانسته بازیکنانی که به سبک آن ها علاقمند است را به خدمت بگیرد. او از زمانی که مربی تیم ملی ایران بود سلیقه خاصی در انتخاب بازیکنان داشت و این قضیه امروز خیلی پخته تر و جدی تر هم شده است. مثلا اینکه او بارها در برابر پیشنهاد انتقال اشکان دژاگه به پرسپولیس مخالفت کرد اما بشدت سروش رفیعی را می خواست. سروش از بازیکنانی است که مثل وحید امیری و چند بازیکن دیگر با نظر صددرصدی برانکو به پرسپولیس آمدند. او اما برخی از بازیکنانی را که دوست داشت یا از دست داد یا نتوانسته با آن ها کار کند.

 


در مورد انصاری هم او بارها گفته که ساسان خودش از پرسپولیس جدا شد تا بتواند بیشتر بازی کند مثل خالقی فر یا وحید امیری که بازیکنانی مورد علاقه برانکو بوده اند. اما برانکو چه بازیکنانی را می پسندد و این نیز موضوع جالبی می تواند باشد. حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، علی علیپور، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، احمدنوراللهی بازیکنانی بوده اند که در پرسپولیس برانکو رشد چشمگیری داشتند چرا که بازیکنانی هستند که کاملا در برنامه های تیمی حل شده و توانایی بازی در پست های مختلف را دارند.


برانکو دراین سال ها برخی از بازیکنان را هم خواسته و نتوانسته است به دست بیاورد، مثل کاوه رضایی که استقلالی ها از چنگ او قاپیدنش، مرتضی پورعلی گنجی و چند بازیکن دیگری که با وجود ابراز علاقه های پروفسور امکان داشتنشان برایش میسر نشد. ساسان انصاری هم یکی از آن بازیکنان است.


تعویض دقیقه 54 سپاهان نکته های جالبی را در این رابطه در خودش دارد. مهرداد محمدی شماره 10 سپاهان که امیرقلعه نویی او را در ترکیب اصلی تیم قرار داده بود یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات لیگ شانزدهم صحبت از پیوستنش به پرسپولیس بود اما برانکو در نهایت با این انتقال موافقت نکرد تا توانست در دقیقه نود وحید امیری را بگیرد. ساسان انصاری در همان سال به پرسپولیس پیوست اما در میانه های فصل به  دلیل اینکه می خواست بازیکن ثابت باشد تیم را ترک کرد اما همه می دانند اگر مانده بود، می توانست در روزگار قحطی بازیکن برای پرسپولیس به دلیل بازی در پست های مختلف شرایط متفاوتی پیدا کند. ساسان اما رفت و در همان سال رقیب اصلی طارمی در آقای گلی شد. او در لیگ شانزدهم 16 گل زد و 3 پاس گل داد، فصل بعد از آن از فولاد به سپاهان رفت و در یکی از بحرانی ترین سپاهان ها توانست 11 گل به ثمر برساند. او البته یکی از بازیکنان ثابت امیرقلعه نویی هم در این فصل از رقابت ها بوده و در موفقیت سپاهان قلعه نویی نقش ایفا کرده است.

 


ساسان انصاری در بازی جذاب دیروز سپاهان و پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت هرچند این بازی بهترین نمایش سپاهان در هفته های اخیر نبود و او نتوانست برای تیمش گل بزند یا پاس گل بدهد. با این وجود و با توجه به اینکه بازی صحنه های خشن و درگیری هایی نیز داشت می توان صحنه دیدار برانکو و ساسان انصاری را به عنوان یکی از بهترین صحنه های این بازی در خاطر ثبت کرد.


برانکو در این سال ها و در خیلی از مواقع نتوانسته بازیکنان مورد نظرش را جذب کند و بیشتر مربی بوده که با مصالح موجود کار کرده و البته نتیجه خوبی هم گرفته است و شاید این دیگر جزئی از مربیگری او شده باشد.

 

دیدگاه‌ها