کد خبر : 1575017 | 19 آذر 1397 ساعت 11:36 | 78.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی طارمی تماشاگر بازی لیگ یک (عکس)

مهدی طارمی دیروز با حضور در استادیوم شهید بهشتی بوشهر از نزدیک بازی شاهین شهرداری بوشهر با سرخپوشان پاکدشت را دید. مسابقه ای که در آن ابتدا تیم میزبان یعنی شاهین به گل رسید اما در ادامه تیم مهیمان دو گل زد و بازی را برد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی آخرین بازی شهرداری بوشهر در نیم فصل نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بود و با این باخت صدرنشینی را از دست داد اما کماکان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رود. سرخپوشان پاکدشت به لطف پیروزی در این بازی حساس صدرنشین شد و طبیعتا مدعی اول قهرمانی نیم فصل است.

 

1362241

 

مهدی طارمی که با فارغ شدن از تمرینات و بازی های الغرافه به زادگاه خود برگشته بازیکن ایرانجوان بوشهر بود که به تیم ملی امید دعوت شد و بعد به پرسپولیس آمد. هر چند برای شاهین بوشهر هم در سن 17 سالگی در لیگ برتر بازی کرد.

 

1362240

 

تیم الغرافه پنج شنبه در چارچوب لیگ ستارگان قطر با ام صلال بازی دارد. زمزمه هایی مبنی بر بازگشت دوباره مهدی طارمی به تیم پرسپولیس وجود دارد و برانکو هم از این حضور استقبال کرده است البته به شرطی که این مهاجم از تیم دستمزد کلان طلب نکند. همه چیز در تعطیلات زمستانی روشن خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها