کد خبر : 1575018 | 19 آذر 1397 ساعت 11:36 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی نیامد، تیم ها قهر کردند

باورنکردنی از انتخابی بوکس؛ مبارزه تا ۴ صبح!

مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حواشی عجیبی همراه شده؛ به طوری که بوکسورها مجبور به مبارزه تا ساعت ۴ بامداد شده اند!

باورنکردنی از انتخابی بوکس؛ مبارزه تا ۴ صبح!

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم کادرفنی تیم ملی بوکس مسابقات قهرمانی کشور به عنوان انتخابی تیم ملی برگزار می شود. به همین دلیل اهمیت این رقابت ها بالا رفته و تمامی مدعیان در این مسابقات که از روز شنبه به میزبانی خوزستان در حال برگزاری است، شرکت کرده اند.


با اینکه قرار بود کادرفنی تیم ملی نظارت دقیقی روی این مسابقات داشته باشند و نفرات مدنظر خود را از دل این رقابت ها انتخاب کنند، در ۲ روز اخیر خبری از سرمربی و دستیارانش نیست!


اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس که گفته می شود به دلیل شرایط نه چندان جالب برگزاری مسابقات قهرمانی کشور قهر کرده، در اهواز حضور ندارد. البته نایب رییس فدراسیون دلیل غیبت او را مشکلات خانوادگی و بیماری یکی از اقوام عنوان کرده است! حالا مشخص نیست با این وضعیت سرمربی تیم ملی چطور می خواهد نفرات برتر و شاخص مسابقات را شناسایی و به تیم ملی دعوت کند.


از سوی دیگر در یک اتفاق عجیب و باورنکردنی به خاطر مهیا نبودن شرایط سالن در روز نخست، مسابقات بوکس قهرمانی کشور تا ساعت ۴ بامداد یکشنبه به طول انجامیده است. گفته می شود برخی از تیم ها به این اتفاقات اعتراض کرده و سالن را ترک کردند؛ اما وقتی به آنها گفته شده در صورت انصراف از جدول کنار گذاشته می شوند، مجبور به بازگشت شدند.


سیامک صالحی، نایب رییس فدراسیون بوکس این اتفاق عجیب را در گفت  و گوی خود با فارس اینطور توجیه کرده است: «متأسفانه یک ایرادات جزیی وجود داشت و احتمال داشت در طول برگزاری مسابقات این موضوع در برگزاری مبارزات اشکالاتی به وجود بیاورد. برای رفع اشکالات رینگ، تایم مسابقات به هم خورد و مبارزات با تأخیر برگزار شد. ما هم قبول داریم نباید بوکسورها تا ساعت ۴ صبح مبارزه می‌کردند. البته ما با سرپرستان کل تیم‌ها صحبت کردیم و با خرد جمعی این اتفاق رخ داد.»

 

دیدگاه‌ها