کد خبر : 1575114 | 19 آذر 1397 ساعت 18:44 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

سه‌شنبه سرنوشت‌ساز در انتظار کریمی و سپیدرود

فردا اولین تمرین سپیدرود بعد از شکست پرگل مقابل استقلال برگزار می‌شود و تحت تاثیر حذف چند بازیکن توسط علی کریمی خواهد بود.

سه‌شنبه سرنوشت‌ساز در انتظار کریمی و سپیدرود

به گزارش "ورزش‌سه"،  سرخپوشان گیلانی آخرین بازی نیم فصل اول خود را به بدترین شکل ممکن واگذار کردند تا نیم فصل کابوس‌واری را طی کرده و در انتظار شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بعد از جام ملت‌های آسیا باشند.


دقایقی بعد از شکست پنج گله برابر استقلال علی کریمی بازیکنانش را در میانه زمین جمع کرد و به آن‌ها گفت به هر بازیکنی که احتیاج داشته باشد تماس می‌گیرد و هر بازیکنی که با آن ارتباط  برقرار نشد سر تمرین نیاید.


حالا فردا اولین تمرین سپیدرود برگزار می‌شود. طبق اخبار واصله علی کریمی و اعضای کادرفنی‌اش به هیچ کدام از بازیکنان پیام نداده و یا زنگی نزده‌اند و به احتمال فراوان صبح فردا لیست خروجی سرمربی محبوب سپیدرودی‌ها مشخص خواهد شد. جادوگر محبوب آسیا تا به الان از بازیکنان بومی خود راضی است و آن‌ها را در ترکیب خود نگه می‌دارد. اما جدایی بازیکنان غیربومی از لیست سپیدرود محتمل‌‍تر است.


در این میان علی کریمی با بازیکنان زیادی از لیگ برتر و هم‌چنین لیگ یک صحبت کرده تا در صورت خالی شدن لیست، رضایت آن‌ها را از باشگاه‌شان گرفته و به عضویت سپیدرود دربیاورد.

دیدگاه‌ها