کد خبر : 1575120 | 19 آذر 1397 ساعت 19:04 | 54.3K بازدید | 0 دیدگاه

داور خوش تیپ قبل از غائله نصف جهان! (عکس)

علیرضا فغانی که قضاوت بحث برانگیزی در بازی روز گذشته پرسپولیس و سپاهان داشت قبل از شروع بازی عکس جالبی با ناظر داوری بازی گرفت.

به گزارش "ورزش‌سه"،  بی شک بازی روز گذشته دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان یکی از زیباترین مسابقات نیم فصل اول لیگ هجدهم بود. جدالی جذاب و پر از صحنه‌های بحث برانگیز که قضاوتش تنها از علیرضا فغانی برمی‌آمد. همانند نظر بسیاری از ستاره‎‌های فوتبالی که بعد از بازی اعلام کردند تنها این داور بین المللی می‌توانست عهده دار قضاوت این دیدار باشد.


علیرضا فغانی قبل از شروع بازی در کنار کادر خود یعنی محمدرضا منصوری و رضا سخندان به زمین آمد تا شرایط چمن را مشاهده کند. در ادامه حسین عسگری، ناظر داوری هم کنار زمین حضور داشت که همین امر باعث شد این گروه به سبک زیر و قبل از شروع این دیدار پر از حاشیه و جنجال عکس یادگاری جالبی ثبت کنند و اینگونه سوژه عکاسان کنار زمین شوند.


فغانی در طول بازی مدیریت خوبی بر جو داشت اما تنها یک اشتباه باعث شد که هجمه‌ها علیه او شود. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان قبل از وقوع پنالتی برای پرسپولیس، منشا بر روی خالد شفیعی خطا کرده و به همین دلیل پنالتی سرخپوشان نادرست بوده است. تنها صحنه‌ای که از دید فغانی دور ماند و جنجال زیادی را برپا کرد.

 

1362358

دیدگاه‌ها