کد خبر : 1575158 | 19 آذر 1397 ساعت 20:13 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

کری خوانی توئیتری بارسلونا برای لیورپول

کری خوانی جالب بارسلونا در توئیتر برای لیورپول، با واکنش هواداران این تیم روبرو شده است.

کری خوانی توئیتری بارسلونا برای لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و لیورپول مدت‌هاست که مقابل یکدیگر قرار نگرفته اند و مسی تنها دو بازی در سال 2007 در مرحله یک چهارم مقابل لیورپول به میدان رفته و موفق به گلزنی نشده است. شاگردان ارنستو والورده، فردا شب مقابل تاتنهام به میدان خواهند رفت و در حالی که صعودشان را قطعی کرده اند، یک دیدار تشریفاتی برگزار می‌کنند. سرمربی بارسا تایید کرده که برخی بازیکنان اصلی تیم در این دیدار حضور نخواهند داشت ولی بعید است که لیونل مسی که به علت مصدومیت، مدتی در میادین حضور نداشت، در ترکیب قرار نگیرد.

 

بارسا پیش از تقابل با اسپرز، آماری از عملکرد مسی مقابل تیم‌های انگلیسی منتشر کرد. فوق ستاره آرژانتینی، 9 گل مقابل آرسنال، 6 گل قابل منچسترسیتی، 3 گل مقابل چلسی، 2 گل مقابل یونایتد و 2 گل مقابل اسپرز به ثمر رسانده ولی هنوز موفق به گلزنی مقابل لیورپول نشده است.

 

1362391

 

 

بارسا نیز در این توئیت خود، مقابل نام لیورپول از یک اموجی که معنی انتظار می‌دهد، استفاده کرد و در حقیقت برای لیورپولی ها خط و نشان کشید که در صورت روبرو شدن با هم، مسی مقابل آنها نیز گلزنی خواهد کرد.

 

هواداران لیورپول نیز صعود تیمشان به پیروزی مقابل ناپولی گره خورده، به این توئیت واکنش نشان داده و پاسخ کری بارسا را دادند. لیورپولی ها از آربلوا برای کری خوانی استفاده کردند مدافع سابق رئال و لیورپول، در آن بازی به خوبی از پس شماره 10 بارسا بر آمد و بارها مانع گلزنی او شد.

دیدگاه‌ها