کد خبر : 1575162 | 19 آذر 1397 ساعت 21:13 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسی و تحقق رویای هزاران کودک بیمار

لیونل مسی با راه اندازی یک مرکز درمانی در بارسلونا، رویای هزاران کودک بیمار و خانواده هایشان را به واقعیت تبدیل کرده است.

مسی و تحقق رویای هزاران کودک بیمار

 

به گزارش "ورزش سه"، بنیاد خیریه مسی، به افتتاح بزرگترین بیمارستان اطفال در بارسلونا که بزرگترین مرکز تومورشناسی اروپا را در خود دارد، کمک زیادی کرده است. بیمارستان سن خوان دئو، با کمک‌های بزرگ بنیاد خیریه مسی، افتتاح شد و در روز افتتاحیه، با انتشار ویدیویی از فوق ستاره بارسلونا تشکر ویژه ای به عمل آورد.

 

 

 

1362402

 

 

یک کودک در این ویدیو می‌گوید:" در ابتدا کمی ترسیده بودم زیرا فکر می‌کردم که کار خیلی سختی پیش رو داریم و شاید حتی نتوانیم هیچگاه این بیمارستان را راه اندازی کنیم. ولی سپس، افراد بیشتری اضافه شدند و همه قوی بودند و برایشان مهم نبود که چه مسیر دشواری پیش روی ماست."

 

در حقیقت، بنیاد خیریه مسی توانست مبلغ 30 میلیون یورو که برای افتتاح این بیمارستان مورد نیاز بود را جمع آوری کند. اکتبر سال گذشته، مسی سنگ اول را برای راه اندازی این مرکز گذاشت و در حالی که 2.7 میلیون یورو برای راه اندازی نیاز بود، سرانجام مبلغ مورد نظر جمع آوری شد. بنیاد خیریه باشگاه بارسلونا نیز از جمله اصلی ترین کمک کنندگان به این بیمارستان تخصصی اطفال بوده است.

دیدگاه‌ها