کد خبر : 1575163 | 19 آذر 1397 ساعت 21:32 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

تعلیق هواداران نژادپرست چلسی از حضور در ورزشگاه

باشگاه چلسی اعلام کرد که حضور چهار هواداری که به رحیم استرلینگ توهین نژادپرستانه کردند، در ورزشگاه استمفوردبریج فعلا به تعلیق درآمده است.

تعلیق هواداران نژادپرست چلسی از حضور در ورزشگاه

به گزارش "ورزش سه"، در تقابل دو تیم چلسی و منچسترسیتی، استرلینگ به کنار زمین رفت تا اوت را پرتاب کند که با چند هوادار چلسی روبرو شد که بر سر او فریاد می‌زدند. استرلینگ خندید و توجهی به این هواداران نداشت ولی مطبوعات مدعی شدند که آنها به استرلینگ توهین نژادپرستانه کرده اند و واکنش های بسیاری پس از این اتفاق علیه این هواداران و نژادپرستی در فضای مجازی مطرح شد.

 

1361941

 

 

باشگاه چلسی و پلیس لندن اعلام کردند که تصاویر و شواهد را بررسی خواهند کرد و بر اساس آنها تصمیم گیری می‌کنند. حال باشگاه چلسی تایید کرد که این 4 هوادار، فعلا حق حضور در ورزشگاه را نخواهند داشت تا تکلیف مشخص شود.

 

در بیانیه چلسی آمده:" باشگاه فوتبال چلسی، 4 هوادار را تا بررسی های دقیق تر پرونده توهین به رحیم استرلینگ، از حضور در ورزشگاه منع می‌کند. بررسی های ما راجع به این موضوع ادامه دارد. ما همچنین از تحقیقات پلیس حمایت کرده و اطلاعاتمان را در اختیار پلیس قرار خواهیم داد. باشگاه چلسی با چنین رفتاری کاملا مخالف است و اگر مشخص شود که توهین نژادپرستانه ای در کار بوده، مجازاتی از جمله محرومیت در انتظارشان خواهد بود."

دیدگاه‌ها