کد خبر : 1575218 | 20 آذر 1397 ساعت 09:14 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

دراکسلر: بازی در بلگراد برای ما مثل فینال است

هافبک آلمانی و ستاره‌ی پاری سن ژرمن می‌گوید بازی امشب مقابل ستاره‌ی سرخ بلگراد تکلیف فصل را مشخص خواهد کرد.

دراکسلر: بازی در بلگراد برای ما مثل فینال است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در حالی در بلگراد به مصاف تیم ستاره‌ی سرخ این شهر خواهد رفت که صعودش به مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان هنوز قطعی نشده است. گروه C لیگ قهرمانان امسال به دشوارترین گروه این رقابتها تبدیل شده است. ناپولی در این گروه با 9 امتیاز صدرنشین بوده و PSG با هشت امتیاز در رتبه‌ی دوم ایستاده. لیورپول شش امتیازی در جایگاه سوم قرار دارد و ستاره‌ی سرخ با چهار امتیاز قعرنشین است. در آخرین شب بازی‌های این گروه لیورپول در آنفیلد میزبان ناپولی است و PSG برای انجام یک بازی دشوار به بلگراد سفر خواهد کرد.

 

1362457

 

یولیان دراکسلر ستاره‌ی آلمانی خط میانی PSG به گل دات کام گفت:" بازی با ستاره‌ی سرخ برای ما حکم فینال را دارد. ما باید آنجا برنده بشویم یا دست کم یک امتیاز بدست بیاوریم. ما بازی قبلی لیورپول و ناپولی را تماشا کرده‌ایم و می‌دانیم که بازی سختی برای آنها در پیش خواهد بود. البته ما هم بازی سختی در پیش داریم. ولی ما لیورپول را در خانه‌اش شکست داده‌ایم و بازیکنان بزرگی داریم".

 

 

دراکسلر در ادامه گفت:" مطمئنم که پیروز می‌شویم و به مرحله‌ی بعدی صعود می‌کنیم. چمپیونزلیگ خیلی مهم است چون در آن همه‌ی تیمها سطح بالا هستند، مثل ما. به اعتقاد من در بازی‌های حساسی مثل بازی مقابل ستاره‌ی سرخ نمی‌شود صرفاً با فوتبال کردن پیروز شد، در چنین مسابقه‌هایی برای پیروز شدن باید جنگید. ما این را در بازی مقابل لیورپول نشان دادیم. اگر تیمی می‌خواهد تا بالاترین مراحل چمپیونزلیگ پیش‌روی کند باید در تک‌تک بازی‌هایش روحیه‌ی جنگندگی به نمایش بگذارد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها