کد خبر : 1575285 | 20 آذر 1397 ساعت 11:53 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

لغو برگزاری دیدار بارسلونا - خیرونا در آمریکا

لالیگا اعلام کرد که برگزاری دیدار بارسلونا – خیرونا که قرار بود در شهر میامی آمریکا برگزار شود، لغو شده است.

لغو برگزاری دیدار بارسلونا - خیرونا در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای اعلام این موضوع از سوی لالیگا، مخالفت های زیادی از سوی باشگاه ها و بازیکن ها صورت گرفت. رئال از جمله مخالفان اصلی این موضوع بود و قصد نداشت در خارج از اسپانیا، دیدارهای لالیگا را برگزار کند. در نهایت باشگاه بارسلونا که ابتدا پذیرفته بود با خیرونا در میامی بازی کند، اعلام کرد که از تصمیم قبلی منصرف شده است و سپس لالیگا طی بیانیه ای خبر از لغو بازی داد.

 

 

1362533

 

 

در بیانیه لالیگا آمده:" به دو باشگاه بارسلونا و خیرونا ، برای اینکه می‌خواهند پیشگام باشند تبریک می‌گوییم. از ابتدا گفتیم که شرکت در چنین اقدامی، داوطلبانه است، اگر بارسلونا قصد ندارد چنین بازی برگزار شود، پس بازی در میامی در تاریخ اعلام شده برگزار نخواهد شد. از این بابت و از اینکه هوادارانمان در آمریکا به خاطر لغو بازی ناراحت شده اند، متاسفیم. به آنها حتم می‌دهیم که لالیگا، در اسرع وقت یک بازی در آمریکا برگزار خواهد کرد."

 

همچنین لالیگا تایید کرده که مسئولین لیگ با مسئولین فوتبال اسپانیا در حال بحث و مذاکره هستند تا موانع قانونی برگزاری بازی در خارج از مرزهای اسپانیا را بردارند. سود بالای این اقدام، باشگاه‌های کوچکتر را وسوسه می‌کند تا بازی ها را به خارج از مرزها ببرند و از استقبال خوب هواداران، به خصوص در امریکا، بهره ببرند.

دیدگاه‌ها