کد خبر : 1575290 | 20 آذر 1397 ساعت 12:53 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سفر بایرن به خانه‌ آژاکس برای گرفتن انتقام مانشافت

بایرن مونیخ روز چهارشنبه در آخرین بازی مرحله‌ی گروهی در گروه E چمپیونزلیگ به آمستردام می‌رود تا با آژاکس دیدار کند.

سفر بایرن به خانه‌ آژاکس برای گرفتن انتقام مانشافت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که دوران بحران را پشت سر گذاشته و در سه بازی اخیر خود به پیروزی رسیده فردا چهارشنبه برای جدال با آژاکس به آمستردام سفر خواهد کرد تا انتقام شکست تیم ملی آلمان در مقابل هلند، در رقابتهای لیگ ملتهای یوفا را از هلندی‌ها بگیرد. لئون گورتزکا که این روزها در کنار جاشوا کیمیچ به یکی از مهره‌های ثابت کوواچ در خط میانی بایرن تبدیل شده در آستانه‌ی این بازی گفت بایرن قصد دارد به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد.

 

گورتزکا گفت:" ما در حالی به آمستردام می‌رویم که می‌خواهیم در گروه‌مان اول شویم. این برای ما خیلی مهم است". بایرن در یوهان کرویف آرنا برای صدرنشینی در گروه E تنها به یک امتیاز نیاز دارد. درحالیکه هم بایرن و هم آژاکس صعودشان را قطعی کرده‌اند، بایرنی‌ها در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر صدرنشین جدول گروه هستند.

 

1362543

 

بایرن که با پیروزی‌های اخیر خود را به رتبه‌ی سوم جدول بوندس‌لیگا رسانده امیدوار است این روند مثبت را ادامه دهد. نیکو کوواچ سرمربی بایرن در آستانه‌ی دیدار با آژاکس گفت:" ریتم بازی ما درست شده و بچه‌ها آماده و سرحال هستند. برای همین نمی‌خواهیم این شرایط تغییر کند".

 

کوواچ در مورد استفاده‌ی فیکس از گورتزکا و کیمیچ در خط میانی گفت:" آنها چه در تیم ملی و چه در بایرن، با هم رابطه‌ی دوستانه‌ی نزدیکی دارند و این برای ما خیلی خوب است. آنها در حال حاضر به محور تیم تبدیل شده‌اند".

 

1362542

 

 

 

دیدگاه‌ها