کد خبر : 1575294 | 20 آذر 1397 ساعت 13:12 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

تشریح شرایط تمرینی تراکتور از زبان پیروانی

امیرحسین پیروانی دستیار محمد تقوی در تیم تراکتورسازی می گوید این تیم ساده بازی می کند و سعی دارد با مالکیت توپ و فینیشینگ عالی، سبک بازی اش را در هر سابقه به حریفان غالب کند.

تشریح شرایط تمرینی تراکتور از زبان پیروانی

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم تراکتورسازی امسال در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود و هواداران نمی توانند از آن دیدن کنند. همچنین اهالی در بعضی روزها و حدودا هر هفته یک بار می توانند به محل تمرین این تیم بروند و عملکرد شاگردان تقوی را تماشا کنند.

 

به عبارتی محمد تقوی قصد دارد در آرامش کامل تیمش را تمرین بدهد و برای هر بازی آماده کند. او که اعتقاد شدیدی به تمرینات دارد، اغلب جلسات تمرینی را با جدیت تمام دنبال می کند و بر اساس آن ها ترکیب می چیند.

 

تراکتوری ها امروز هم تمرین خود را در بنیان دیزل سپری کردند. امیرحسین پیروانی در گفتگویی وضعیت تمرین را اینطور تشریح کرد: باتوجه به این که حدود 6 ماه از لیگ گذشته و به نیم فصل رسیدیم، خوشبختانه درک متقابلی از کادرفنی و بچه ها برقرار شده.

 

ما کاملا بر توانایی بازیکنان اشراف داریم و آنها نیز با تفکرات ما آشنا هستند. سعی می کنیم  در تمام بازی ها سبک بازی مان را غالب کنیم. از طرفی ما خیلی ساده بازی می کنیم، بازی مالکانه و انتقال سریع و این را در تمرینات هم پیگیری می کنیم و در دستور کار هست. سعی می کنیم حفظ توپ و گردش خوبی داشته باشیم و بعد از آن سعی کنیم انتقال سریع داشته باشیم. موقعی که توپ را از دست می دهیم سعی می کنیم در حداقل زمان توپ را از حریف بگیریم و تفکراتمان را غالب کنیم.

 

دیدگاه‌ها