کد خبر : 1575303 | 20 آذر 1397 ساعت 12:53 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کرگر:

کلوپ از آنچه فکر می‌کردم هم بهتر است!

جیمی کرگر، اسطوره لیورپول معتقد است که در ابتدای حضور کلوپ، نگرانی هایی از بابت او داشته ولی سرمربی آلمانی از انتظارات او بهتر کار کرده است.

کلوپ از آنچه فکر می‌کردم هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و 16 بازی پیاپی شکست نخورده است. پیروزی 4-0 آنها مقابل بورنموث و شکست سیتی مقابل چلسی، شاگردان کلوپ را بالاتر از تیم گواردیولا قرار داد و حالا آنها برای قهرمانی لیگ پس از 28 سال می‌جنگند. کرگر که سال‌ها در خط دفاعی لیورپول حضور داشت و با این تیم نتوانست به قهرمانی لیگ برسد، به تمجید از سرمربی آلمانی پرداخت.

 

 

1358636

 

 

او گفت:" نگرانی من همیشه از این بود که با کلوپ یک مسیری باورنکردنی طی شود ولی آیا لیورپول بلاخره جام بزرگی کسب خواهد کرد؟ شاید اینطور نشده باشد ولی آنها به فینال چمپیونزلیگ رسیده اند. پس از 16 هفته صدرنشین لیگ هستند و مطمئنا از اصلی ترین مدعیان قهرمانی خواهند بود. اینها همه به خاطر تغییراتی است که کلوپ ایجاد کرده است.

 

آیا فکر می‌کردم که کلوپ بتواند تغییراتی بزرگ ایجاد کند، به خصوص مثل کارهایی که در این فصل انجام داده؟ نه! در واقع کلوپ حتی از انتظارات من هم بهتر کار کرده است. نه به خاطر اینکه لیورپول صدرنشین لیگ است، نه به خاطر عملکرد او در دو فصل اخیر بلکه به خاطر اتفاقاتی که در آینده برای تیم رقم خواهد خورد. برخی می‌گویند تیم دیگر هیجان انگیز نیست ولی این صحبت ها مزخرف است. عملکرد لیورپول، خیلی خیلی بهتر از فصول قبلی اش تحت هدایت کلوپ است."

دیدگاه‌ها