کد خبر : 1575319 | 20 آذر 1397 ساعت 14:25 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

چالش برانکو برای تقسیم کاور در نیم فصل دوم

اکنون مهدی شریفی و سروش رفیعی در تمرینات برای تیم ذخیره ها بازی می کنند اما نیم فصل دوم و با رفع محرومیت نقل و انتقالاتی، آن ها نیز انتظار حضور در ترکیب اصلی را خواهند داشت.

چالش برانکو برای تقسیم کاور در نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت آخرین روزهای محرومیت نقل و انتقالاتی خود را سپری می کنند. باتوجه به مصدومیت دو مدافع کناری، احتمالا سرخ ها خریدهای دیگری هم در زمستان خواهند داشت تا با اضافه شدن 4 ستاره جذب شده در تابستان، ترکیب پرستاره تری را در اختیار داشته باشند.

 

با این شرایط، نیمکت پرسپولیس نیز با بازیکنان اسم و رسم دارتری پر خواهد شد. همین حالا قرمزها 11-12 بازیکن خوب دارند و مهره هایی نظیر آدام همتی، طاهرخانی، اسدی و حسین پور هم کم کم به عنوان بازیکن تعویضی خود را جا انداخته اند و با اضافه شدن مهره های جدید، نیمکت پرسپولیس 7 مهره کارآمد خواهد داشت.

 

1362566

 

چنین اتفاقی کار برانکو در تمرینات را سخت خواهد کرد. او که در دسته مربیان تمرین محور جای دارد و بر اساس جلسات تمرینی ترکیبش را انتخاب می کند، به سختی خواهد توانست از بین 20 بازیکن خوب و مطرح خود ترکیب اصلی را بچیند.

 

در آخرین مرحله تمرین با توپ که بازیکنان به دو دسته تقسیم می شوند، می توان ترکیب اصلی را از ذخیره متمایز کرد و باید دید برانکو در نیم فصل دوم کدام بازیکنان را کاورپوش خواهد کرد. از ماه ها قبل با حضور سروش رفیعی و مهدی شریفی، تیم ذخیره های پرسپولیس از قدرت قابل قبولی بهره مند هستند و رقیبی جدی برای تیم اصلی در تمرینات به شمار می روند.

 

 

دیدگاه‌ها