کد خبر : 1575335 | 20 آذر 1397 ساعت 14:49 | 58.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو درهای یووه را به روی خامس بست

کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس، با مصاحبه روز گذشته خود، احتمال حضور خامس رودریگس، هافبک کلمبیایی را در تورین به کل از بین برد.

رونالدو درهای یووه را به روی خامس بست

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در تابستان، رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد و جنجالی ترین انتقال را رقم زد. خامس رودریگس نیز در شروع فصل گذشته ، به صورت قرضی و برای دو سال راهی بایرن مونیخ شد ولی به نظر می‌رسد در پایان فصل جاری، دوران او در بایرن تمام خواهد شد و او باید به رئال مادرید بازگردد. شایعاتی در مورد تمایل او به جدایی از رئال شنیده می‌شود و یووه به عنوان یکی از مقاصد احتمالی مطرح شده است اما رونالدو، درهای باشگاه را به روی خامس بست.

 

 

1362580

 

 

او روز گذشته مصاحبه جنجالی با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد و خبرنگار در طی مصاحبه از او درباره بازیکنانی که احتمالا فصل آینده به رئال خواهند پیوست سوال کرد. خبرنگار نام چند بازیکن را به میان آورد ولی این رونالدو بود که با مطرح کردن نام خامس، مدعی شد که یووه به او نیازی ندارد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا یووه به خرید جدیدی نیاز دارد یا نه گفت:" من می‌بینم که نشریات نام خامس، بیل، آسنسیو و دیگران را به میان می آورند ولی راستش را بخواهید، به نظرم یووه به بازیکن دیگری نیاز ندارد، البته در این رابطه باید با رئیس باشگاه صحبت کنید."

 

اما نکته جالب اینجاست هنگامی که خبرنگار از او در رابطه با پیوستن مارسلو که دوست صمیمی رونالدو است سوال کرد، او گفت:" مارسلو بازیکن خیلی قوی است، باید درها را به روی بازیکنان قدرتمند باز کرد که مارسلو یکی از آنهاست."

 

مارسلو و رونالدو در دوران حضور ستاره پرتغالی در رئال، رفاقت نزدیکی را با هم تشکیل داده بودند و نه خامس، نه بیل، نه ایسکو و نه آسنسیو رابطه نزدیکی با رونالدو نداشتند. حمایت رونالدو از خرید مارسلو و مخالفت او با خرید خامس، احتمال انتقال ستاره کلمبیایی را به یوونتوس از بین می‌برد و حال هافبک سابق رئال باید به فکر آینده اش باشد.

دیدگاه‌ها