کد خبر : 1575342 | 20 آذر 1397 ساعت 15:48 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

علیپورِ 23 ساله، الگوی جوانان پرسپولیس (عکس)

آقای گل تیم پرسپولیس حالا بازیکنی شاخص و باتجربه در بین جوان ترها به حساب می آید.

علیپورِ 23 ساله، الگوی جوانان پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور آقای گل لیگ هفدهم که پس از جدایی طارمی به تنهایی جور خط حمله پرسپولیس را کشید و حالا در بین برترین گلزنان تاریخ باشگاه جای دارد. او 4 فصل قبل و در 19 سالگی به پرسپولیس پیوست و خیلی زود جای خود را در این تیم بزرگ پیدا کرد وزیر نظر برانکو به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست پیدا کرد.

 

اکنون تیم پرسپولیس به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی بازیکنان جوان زیادی را روی نیمکت دارد که هر یک امیدوارند چند سال بعد سرنوشتی همچون علی علیپور داشته باشند. سعید حسین پور و محمد امین اسدی که این فصل در زمین مسابقه هم دیده شده اند، بازیکنان بسیار با استعدادی هستند. اسدی که در بازی با ماشین یک گل سالم هم زد که مردود اعلام شد و حسین پور نیز در همان مسابقه نشان داد از تکنیک خوبی بهره مند است.

 

1362589

 

شاهیان عباسیان دفاع راست سرخ ها در تیم ملی امید امیدوارکننده ظاهر شد و احمد بهاروندی هم پست علی علیپور است اما فعلا فرصتی برای نمایش توانایی های خود پیدا نکرده. او از جمله بازیکنانی است که علاقه زیادی به فضای مجازی ندارد.

 

بازیکن شماره 66 سعید کریمی می باشد. بازیکنی که در تابستان به پرسپولیس پیوست اما انتقال او سروصدای کمتری نسبت به بقیه داشت. کریمی 18 ساله با 187 سانتی متر قد می تواند در نیم فصل دوم به عنوان مهاجم نوک برای پرسپولیس بازی کند.

 

دیدگاه‌ها