کد خبر : 1575459 | 21 آذر 1397 ساعت 01:24 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 1 – 1 آیندهوون؛ وداع زودهنگام نراتزوری

اینتر در خانه خود با نتیجه 1-1 برابر آیندهوون متوقف شده و از لیگ قهرمانان حذف شد.

اینتر 1 – 1 آیندهوون؛ وداع زودهنگام نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که هرگز نمایش خوبی در خانه ارائه نداد، در نهایت با نتیجه 1-1 برابر  رقیب هلندی متوقف شده و با لیگ قهرمانان وداع کرد.

 

بازی با برتری اینتر آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی می توانست با ارسال ایکاردی و ضربه سر پریشیچ به گل برسد اما زوئت عکس العمل بسیار خوبی نشان داد.

 

1362713

 

اما در دقیقه 14 آیندهوون به گل رسید. اشتباه عجیب آساموا باعث توپربایی برگوین شد و ارسال او در دهانه دروازه با ضربه سر لوزانو همراه گشت تا آیندهوون در عین ناباوری به گل اول برسد.

 

لحظاتی بعد از دریافت گل، اینتر می توانست خیلی سریع به گل تساوی برسد اما ضربه پولیتانو بعد از برخورد با مدافع آیندهوون با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 27 و با ارسال پریشیچ، ایکاردی می توانست دروازه آیندهوون را باز کند اما زوئت یک بار دیگر عکس العمل خوبی نشان داد.

 

1362714

 

در ادامه اینتر تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد اما دفاع منسجم آیندهوون به آنها اجازه خلق موقعیت نداد و نیمه نخست با برتری 0-1 نماینده هلند به پایان رسید.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم فرصت بسیار خوبی برای اینتر ایجاد شد اما ضربه ایکاردی روی پاس والرو با عکس العمل خوب زوئت همراه شد.

 

در دقیقه 53 پولیتانو با یک ضربه محکم از پشت محوطه دروازه آیندهوون را تهدید کرد اما دروازه بان حریف یک بار دیگر مانع گل شدن توپ شد.

 

در دقیقه 60 بورخا والرو با یک ضربه چکشی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما زوئت یک بار دیگر توپ را مهار کرد.

 

1362717

 

1362716

 

اما در دقیقه 73 حملات اینتر نتیجه داد و آنها گل تساوی را به ثمر رساندند. ارسال پولیتانو با ضربه سر ایکاردی همراه شد و نراتزوری به گل رسید.

 

در ادامه اینتر نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و در نهایت با توجه به تساوی 1-1 بارسلونا برابر تاتنهام از لیگ قهرمانان حذف شد.

دیدگاه‌ها