کد خبر : 1575481 | 21 آذر 1397 ساعت 10:24 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ بسکتبال بانوان

کار سخت قعرنشینان در آغاز نیم فصل دوم

در اولین دیدار از نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم‌های قعرنشین جدول کار سختی برابر مدعیان قهرمانی دارند.

کار سخت قعرنشینان در آغاز نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبل بانوان که از ساعت 11 صبح پنج‌شنبه برگزار می‌شود، تیم‌ باژوند بوشهر که بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد، برابر شاگردان عباسی در تیم هیرو به میدان می‌رود. در گروه ب نیز تیم نارسینا با تنها یک برد، مهمان نامی نو اصفهان است که تمام بازی‌های نیم فصل اول را با پیروزی پشت سر گذاشته است. علاوه بر این شرکت ملی گاز ایران هم میزبان شاگردان زهرا مرتضی زاده در تیم پالایش نفت آبادان است.

 

نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال بانوان که در دو گروه الف و ب با حضور 12 تیم برگزار شد با قهرمانی دو تیم نامی نو اصفهان و هیرو تهران در این دو گروه به پایان رسید. در گروه الف تیم هیرو، دانشگاه آزاد اسلامی و پالایش نفت آبادان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار دارند این سه تیم هر کدام در چهار دیدار به برتری رسیدند و از نظر تفاضل گل با هم تفاوت دارند.

 

اما در گروه ب تیم نامی نو اصفهان با پیروزی در همه بازی‌های خود صدرنشین است و پس از آن شاگران نازی طائرپور در گروه بهمن دوم هستند. تیم باژوند بوشهر هم در بین هر دو گروه تنها تیمی است که بدون امتیاز به کار خود ادامه می‌دهد. پس از نماینده بوشهر تیم‌های گاز  و پاژ تهران نیز با کسب تنها یک پیروزی نیم فصل اول را به پایان رساندند.

 

بازی‌های هفته ششم

نامی نواصفهان_ نارسینا تهران

گروه بهمن_ خانه بسکتبال بندرعباس

پاژ تهران_ صدرا شیراز

هیرو_ باژوند بوشهر

شرکت ملی گاز ایران_ پالایش نفت آبادان

دانشگاه گلستان_دانشگاه آزاد اسلامی

دیدگاه‌ها