کد خبر : 1575525 | 21 آذر 1397 ساعت 11:14 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

حساسیت تبریزی‌ها روی داور بازی با فولاد

دکتر بیژن دوباره به شجاعی و تراکتور رسید!

کمیته داوران در حالی بیژن حیدری را به عنوان قاضی تراکتورسازی و فولاد انتخاب کرده که هواداران سرخپوش خاطرات خوشی از این داور ندارند.

دکتر بیژن دوباره به شجاعی و تراکتور رسید!

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام اسامی داوران دیدارهای باقی مانده از هفته پانزدهم لیگ برتر مشخص شد که بیژن حیدری مسابقه بین تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان را سوت می‌زند. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که هواداران تبریزی روی حیدری حساسیت ویژه ای دارند و همین موضوع می تواند کار این داور باتجربه را سخت کند.


حیدری در مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در آبادان دیدار صنعت نفت و تراکتورسازی را سوت زد که در آن بازی مسعود شجاعی از زمین بازی اخراج شد و البته تراکتور نیز با شکست از دور رقابت های حذفی کنار رفت. در همان مقطع اعتراض هایی از سوی مسئولان تراکتور به نحوه قضاوت حیدری انجام شد اما اوج ماجرا آنجا بود که کمیته انضباطی با تکیه بر گزارش حیدری درباره استفاده از الفاظ نامناسب، مسعود شجاعی را یک جلسه محروم کرد.


واکنش مسعود شجاعی به حیدری و پاسخ کمیته داوران در این باره حواشی ای را ایجاد کرد که در نهایت با پادرمیانی مدیران تراکتور و انتشار یک بیانیه در این باره غائله ختم شد.


حالا اما با گذشت حدود 3 ماه از آن اتفاقات کمیته داوران با علم به اینکه تراکتوری ها روی بیژن حیدری حساسیت دارند، این داور را برای مصاف حساس تبریز انتخاب کرده است.


با این شرایط بی‌تردید حیدری کار سختی برای قضاوت تراکتورسازی و فولاد مقابل چشمان ده ها هزار هوادار پرشور تبریزی خواهد داشت و باید دید از این میدان دشوار چطور بیرون می آید.

دیدگاه‌ها