کد خبر : 1575526 | 21 آذر 1397 ساعت 11:15 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرون موی 6 هفته دور از میادین؛

شوک دوم به استرالیا در آستانه جام ملتهای آسیا

هافبک باتجربه تیم ملی استرالیا به دلیل مصدومیت حداقل دور گروهی جام ملتها را از دست خواهد داد.

شوک دوم به استرالیا در آستانه جام ملتهای آسیا

به گزارش ورزش سه، رقابت های جام ملتهای آسیا کمتر از یک ماه دیگر در کشور امارات آغاز می شود. یکی از مدعیان جدی این رقابت ها، تیم ملی استرالیا خواهد بود که امسال می خواهد از عنوان قهرمانی خود در سال 2015 دفاع کند.

 

استرالیا اما در این چند ماه اخیر خبرهای بدی به خاطر مصدومیت بازیکنانش دریافت کرده است. پس از پارگی رباط صلیبی دنیل ارزانی، پدیده دورگه این تیم و البته آسیب دیدگی تام راجیچ که شانس حضور او در جام ملتها را کاهش داده است، این بار یک ستاره مهم کانگورو ها با مصدومیت مواجه شده و حداقل نیمی از دیدارهای استرالیا را از دست خواهد داد.

 

1362810

 

آرون موی، هافبک باتجربه استرالیایی که در تیم هادرسفیلد انگلیس توپ می زند، در دیدار اول هفته تیمش برابر آرسنال از ناحیه لیگامنت پا دچار مصدومیت شد. گزارش های اولیه حاکی از آن است که این هافبک 28 ساله حدود 6 هفته دور از میادین خواهد بود و تا اواسط ماه ژانویه قادر به بازی کردن نیست. این در حالی است که جام ملتها 5 ژانویه شروع می شود و موی قطعا سه دیدار مرحله گروهی را از دست خواهد داد.

 

موی که این فصل پانزده بازی در لیگ جزیره کرده و 2 گل به ثمر رسانده، در جام جهانی هم سه بازی فیکس در ترکیب استرالیا سپری کرد و یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم به شمار می رود.

 

1362809

دیدگاه‌ها