کد خبر : 1575540 | 21 آذر 1397 ساعت 11:53 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسِ محروم؛ 6 امتیاز بیشتر از لیگ پانزدهم!

تیم پرسپولیس در پایان هفته 14 لیگ پانزدهم، تنها 22 امتیاز کسب کرده بود اما حالا با 28 امتیاز شانس قهرمانی در نیم فصل را دارد.

پرسپولیسِ محروم؛ 6 امتیاز بیشتر از لیگ پانزدهم!

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت چهارمین فصل با برانکو ایوانکوویچ را سپری می کنند. در این سال ها پرسپولیس با هدایت این سرمربی کروات همواره به نتایج خوبی دست یافته اند اما در دوره نخست که لیگ پانزدهم بود، آن ها نتوانستند در ابتدای فصل به فرم خوب و نتایج مورد نظر برسند.

 

کسب یک امتیاز تا پایان هفته چهارم سبب شد تا پرسپولیس در بحرانی عمیق فرو برود و حتی قعرنشینی را هم تجربه کند اما آن ها آرام آرام بالا رفتند و پس از چند پیروزی متوالی و شکست ناپذیری از اواسط نیم فصل اول، در پایان نیم فصل به نتایج مورد نظر دست پیدا کردند.

 

آن ها پس از 14 بازی با 22 امتیاز به جمع بالانشینان جدول اضافه شدند و در هفته پانزدهم نیز با برتری برابر راه آهن، به رده چهارم رسیدند و به نوعی خود را به جمع مدعیان اضافه کردند.

 

این نتایج امیدوارکننده در حالی رقم خورد که پرسپولیس در دو سال بعدی نمایش های بهتری را ارائه کرد و توانست در پایان نیم فصل اول، میانگین امتیازی بهتری نسبت به استاندارد قهرمانی داشته باشد. در لیگ شانزدهم آن ها نیم فصل را با 32 امتیاز تمام کردند ولی در لیگ هفدهم علی رغم محرومیت مهدی طارمی از بازی با سپاهان، 35 امتیاز کسب کردند تا به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

 

اما این فصل کمبود مهره و 3 تساوی عجیب برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان سبب شد تا پرسپولیس فعلا به 30 امتیاز نرسد و با 28 امتیاز در رده سوم قرار گیرد. با این حال شاگردان برانکو نسبت به لیگ پانزدهم 6 امتیاز بیشتر دارند و همچنین می توانند با برتری برابر پارس از میانگین 2 امتیاز به ازای هر بازی نیز عبور کنند.

دیدگاه‌ها