کد خبر : 1575541 | 21 آذر 1397 ساعت 11:13 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - زسکامسکو

دو تیم رئال مادرید و زسکامسکو، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی رئال مادرید - زسکامسکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با 12 امتیاز در صدر جدول گروهش قرار گرفته و صدرنشینی خود را پس از پیروزی مقابل رم در ورزشگاه المپیکو قطعی کرده است. شاگردان سانتیاگو سولاری که قهرمان سه دوره اخیر رقابت ها هستند، با صدرنشین شدن ، حالا شانس کمتری برای تقابل با تیم‌های بزرگ دارند و مطمئنا هدف اصلی آنها در شروع رقابت ها همین موضوع بوده است.

 

 

1359958

 

 

حال انها در خانه میزبان زسکامسکو خواهند بود که تنها تیمی است که تا به اینجا در رقابت های اروپایی توانسته آنها را شکست دهد. در حقیقت، رئال در مسکو به مصاف حریف خود رفت و در روزهایی که شرایط خوبی را با لوپتگی سپری نمی‌کرد، متحمل شکست 1-0 شد. از همین رو، تقابل امروز می‌تواند انگیزه مهمی برای شاگردان سولاری داشته باشد و آن، انتقام از زسکا است.

 

دو تیم تا به حال 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم هر کدام یک پیروزی بوده و دیگر بازی دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. ناچو به علت مصدومیت قادر به همراهی رئال نیست و حضور کاسمیرو در این دیدار مشخص نیست. زسکا نیز ویکتور واسین را در اختیار ندارد و حضور احمدوف، ماریو فرناندس، آلان ژاگوئف و آبل هرناندس  هنوز مشخص نیست."

 

ترکیب احتمالی:

 

1362829

دیدگاه‌ها