کد خبر : 1575554 | 21 آذر 1397 ساعت 12:40 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ الاسلامی: موسوی کمک بزرگی به موفقیت پیام کرد

شاٰرژ مالی پدیده لیگ والیبال در پایان نیم فصل

مدیرعامل باشگاه پیام مشهد گفت: برای استانداردسازی سالن مهران مشهد از سکوهای تماشاگران کم می کنیم تا مساحت زمین افزایش یابد.

شاٰرژ مالی پدیده لیگ والیبال در پایان نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پیام مشهد که تنها چند روز مانده تا شروع لیگ برتر ۹۷ بسته شد و با سرمربیگری جبار قوچان نژاد پای به لیگ گذاشت، در هفته های اخیر با نتایج خود همه را غافلگیر کرد. این تیم با اینکه از ۱۱ بازی خود ۸ پیروزی به دست آورده و در رده سوم جدول قرار دارد، با مشکلاتی هم در هفته های اخیر دست و پنجه نرم می کرد.


امروز در آستانه آخرین بازی مشهدی ها در نیم فصل ۲۵ درصد قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شد. همچنین با هماهنگی مدیران باشگاه و مسئولان اداره کل خراسان رضوی سالن مهران مشهد ایراداتش رفع خواهد شد.


علی شیخ الاسلامی، مدیرعامل باشگاه پیام مشهد درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با شهرداری گنبد به "ورزش سه" گفت: «پیام بدون اغراق شگفتی و پدیده این فصل بوده است. با همکاری و کمک شورای شهر و شهردار مشهد بعد از ۱۲ هفته بالاخره امروز توانستیم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم. ۲۵ درصد از قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کردیم؛ در شرایطی که آخرین بازی نیم فصل اول را برگزار می کنیم. البته نیم فصل اول یک هفته دیگر ادامه دارد؛ اما ما هفته آینده استراحت داریم.»


وی افزود: «بازیکنان ۵ روز به استراحت می روند. سرمربی تیم هم لیست خواهد داد و با بازیکنان مدنظر خود مذاکره می کنیم. باید بازیکنان جدیدی را برای نیم فصل دوم جذب کنیم تا تیم تقویت شود. سرمربی ما خیلی کاربلد است. قوچان نژاد مثل یک مدیر بالای سر تیم است. از سویی بازیکنان باتجربه خیلی خوبی در تیم ما هستند. محمد موسوی در این فصل خیلی توانسته به پیام کمک کند.»


مدیرعامل باشگاه پیام درباره وضعیت سالن مهران که با هشدار فدراسیون مواجه شده بود، گفت: روز بعد از بازی با پیکان که ۱۵ آذرماه بود، با نظر اداره کل کار را آغاز کردیم تا تغییراتی در سالن ایجاد شود. شرایط سالن باید مهیای میزبانی در نیم فصل دوم شود. می خواهیم به مساحت زمین اضافه کنیم و از سکوهای تماشاگران کاهش دهیم تا استانداردها رعایت شود. اولین بازی نیم فصل دوم را در مشهد برابر کاله برگزار می کنیم.»

دیدگاه‌ها