کد خبر : 1575738 | 22 آذر 1397 ساعت 00:10 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولاری: اعتراض هواداران طبیعی بود

رئال مادرید در شبی عجیب با سه گل مغلوب زسکا شد و تصویری بد از خود به جای گذاشت.

سولاری: اعتراض هواداران طبیعی بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال که پیش از این صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شده بود، با ترکیبی متفاوت وارد زمین شد و در حضور هوادارانش با سه گل شکست خورد. زسکا در هر دو بازی رفت و برگشت موفق به شکست رئال شد با این حال نتوانست به لیگ اروپا برسد.

 

 

1363027

 

 

سولاری، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« نه در زمین خودمان و نه در زمین حریف خوب و قاطع نبودیم. تمام کنندگی لازم را نداشتیم و به خصوص در نیمه دوم عملکردمان قابل قبول نبود.

از نیمه دوم به هیچ عنوان راضی نیستم. در هر صورت باید در ترکیب اصلی ریسک می کردم و به برخی استراحت می دادم. بازیکنان جوان تر نیاز به این بازی داشتند. این شکست درس خوبی برای مان شد. واضح است که از این نتیجه راضی نیستیم. هدف مان پیروزی بود و اطمینان داشتم که با همین ترکیب هم به آن دست پیدا خواهیم کرد.»

 

قرعه یک هشتم:« الان فقط به بازی شنبه شب برابر رایو فکر می کنم و سپس جام جهانی باشگاه ها. هنوز تا یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان زمان زیادی باقی مانده است. حتی نمی دانم تاریخ قرعه کشی چه روزی است.»

 

اعتراضات علیه ایسکو:« متوجه این قضیه نشدم. در هر صورت شکست در خانه اتفاق بدی است و در رئال یک امر عادی نیست. به طور کلی می گویم که در چنین مواقعی اعتراض هواداران طبیعی است. هیچکس از این نتیجه راضی نیست.»

 

دیدگاه‌ها