کد خبر : 1575778 | 22 آذر 1397 ساعت 10:45 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک دوباره قرعه کشی نمی شود

بر اساس اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ برتر لیگ یک در تعطیلات زمستانی دوباره قرعه کشی نمی شود و بازی ها در دور برگشت بر اساس همان قرعه کشی ابتدای فصل و در 17 هفته دنبال خواهد شد.

لیگ یک دوباره قرعه کشی نمی شود 

به گزارش "ورزش سه"، با انصراف تیم نفت تهران و هم چنین کنار گذاشتن تیم سیاه جامگان از سوی کمیته انضباطی هر هفته دوتیمی که با این تیم ها بازی دارند استراحت می کنند و بازی ها به جای 15 هفته در 17 هفته برگزار می شود. از اینرو انتظار می رفت سازمان لیگ برتر در تعطیلات نیم فصل دوباره بازیها را قرعه کشی کند تا بازی ها در دور برگشت دو هفته کوتاه تر شود اما سازمان لیگ برتر اعلام کرد در مطالعه ای که روی قرعه کشی دوباره بازی ها انجام داده به این نتیجه رسیده که تبعات منفی آن بیشتر از تبعات مثبت آن خواهد بود. بر همین اساس بازی ها لیگ یک در دور برگشت دستخوش تغییر نخواهد شد و با قرعه کشی ابتدای فصل پیش می رود. 

 

هم اکنون در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور 16 تیم حضور دارند که در پایان فصل تیم های اول و دوم لیگ برتری می شود و تیم شانزدهم هم به دسته دوم سقوط خواهد کرد. با راهیابی سه تیم از دسته دوم به دسته اول فصل آینده دوباره لیگ یک 18 تیمی می شود.

دیدگاه‌ها