کد خبر : 1575788 | 22 آذر 1397 ساعت 11:11 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی توره در آستانه بازگشت به لیگ جزیره

گزینه ساحل عاجی تراکتورسازی پرید

در روزهای گذشته گمانه زنی ها پیرامون اضافه شدن بازیکنی سرشناس به تیم کهکشانی تراکتورسازی اوج گرفته بود که این اخبار بازتاب زیادی داشت.

گزینه ساحل عاجی تراکتورسازی پرید

به گزارش "ورزش سه"، همین که قرارداد یحیی توره با المپیاکوس با توافق طرفین بعد از چند ماه فسخ شد تا ملی پوش 34 ساله سابق ساحل عاج همین طور باشگاه های بارسلونا و منچسترسیتی به عنوان بازیکن آزاد معرفی شود، گمانه زنی ها در خصوص احتمال اضافه شدن او به تراکتورسازی به اوج خود رسید و طی یک هفته گذشته این نام بارها در اطراف اردوی تیم محبوب تبریز شنیده شد.


در شرایطی که باشگاه تراکتورسازی موضعی در قبال این شایعات اتخاذ نکرد برخی رسانه های معتبر اروپا همین طور جزیره امروز با انتشار اخباری کوتاه مدعی شدند یحیی توره تصمیم دارد دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگشته از نیم فصل دوم دوباره در این رقابت ها به میدان برود. به نوشته این رسانه ها ستاره پابه سن گذاشته ساحل عاجی این روزها در لندن مشغول مذاکره با چند باشگاه است.


از وستهام و مانوئل پلگرینی سرمربی سابق او در منچسترسیتی به عنوان یکی از مشتریان یحیی توره نام برده می شود از همین رو این بازیکن در لندن مذاکراتی مخفیانه با چکش ها انجام داده است تا در صورت امکان از نیم فصل دوم برای وستهام به میدان برود. اتفاقی که می تواند به تمامی گمانه زنی ها در خصوص پیوستن احتمالی این بازیکن به باشگاه تبریزی پایان داده و پروژه خرید او را زودتر از حد تصور به بایگانی بفرستد.

دیدگاه‌ها