کد خبر : 1575792 | 22 آذر 1397 ساعت 11:27 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

رسانه های قطر؛ طارمی به لیگ ایران برمی گردد؟

سرنوشت ستاره ملی پوش ایرانی در باشگاه الغرافه به علامت سئوال بزرگی برای رسانه های قطر تبدیل شده است.

رسانه های قطر؛ طارمی به لیگ ایران برمی گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در هفته های پایانی نیم فصل نخست لیگ ستارگان اوضاع و احوال چندان مساعدی در تیم الغرافه نداشت. عدم گلزنی های مهاجم ملی پوش و گران قیمت ایرانی در کنار انتقادات کارشناسان از نمایش این بازیکن که توام شد با نتایج ناامیدکننده زردهای دوحه، باعث شد تا هجمه وحشتناکی علیه ستاره ایرانی به راه بیافتد و همه خواستار کنار گذاشتن طارمی از فهرست الغرافه شوند.


سایت استاد الدوحه امروز با انتشار خبری به بررسی ابعاد این ماجرا پرداخت و با تیتری سئوالی نسبت به آینده نامعلوم ملی پوش ایرانی واکنش نشان داد. در گزارش این سایت سرشناس دوحه آمده است:« آیا طارمی در مسیر بازگشت به لیگ برتر ایران است؟». نویسنده با استناد به گزارش هایی که در رسانه های ایرانی منتشر شده به بخشی از صحبت های برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در سایت "ورزش سه" اشاره کرد که این مربی مدعی شد طارمی بهترین مهاجم ایران است و دو سال از بهترین  سال های فوتبالش را در پرسپولیس گذراند. 


استاد الدوحه در پایان مدعی شد پرسپولیس و تراکتورسازی از جمله مشتریان مهدی طارمی 26 ساله هستند که این روزها در اردوی نهایی تیم ملی ایران خود را برای جام ملت های آسیا آماده می کند.

 

1363103

دیدگاه‌ها