کد خبر : 1575795 | 22 آذر 1397 ساعت 11:57 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران یونایتد خواستار گرفتن کاپیتانی از والنسیا

هواداران منچستریونایتد بعد از شکست 2-1 این تیم مقابل والنسیا از رفتار کاپیتان تیم‌شان آنتونیو والنسیا ناراحت هستند و خواستار گرفتن بازوبند کاپیتانی از او شده‌اند.

هواداران یونایتد خواستار گرفتن کاپیتانی از والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتدی که چند روز پیش در مقابل فولام یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را انجام داده بود دیشب در مقابل والنسیا یکی از بدترین بازی‌های این فصل را انجام داد تا هواداران یونایتد را در بهت و حیرت فرو برده و غمگین و ناراحت کند.

 

البته واقعیت این است که شیاطین سرخ پیش از این بازی صعودشان به مرحله‌ی حذفی را قطعی کرده بودند و مورینیو در آستانه‌ی جدال حساس با لیورپول در روز یکشنبه، تیمش را نسبت به بازی مقابل فولام با هشت تغییر روانه‌ی میدان کرده بود ولی هواداران یونایتد می‌گویند این برای تیمی که ستاره‌های گران‌قیمتی مثل پوگبا، فرد و لوکاکو را در ترکیب خود دارد به هیچ عنوان بهانه‌ی موجهی نیست.

 

اما فارغ از نتیجه‌ی بازی دیشب که باعث شد یونایتد صدرنشینی گروه H را به یوونتوس واگذار کند، هواداران شیاطین سرخ از رفتار آنتونیو والنسیا کاپیتان تیم‌شان در بازی مقابل والنسیا ناراحت هستند و خواهان پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از او هستند.

 

1363109

 

بعد از پایان بازی مارکوس رشفورد به طرف هواداران منچستر یونایتد رفت تا از آنها که به خاطر تلاش قابل تحسینش در طول بازی در حال تشویق او بودند تشکر کند. در این میان هواداران والنسیا در ورزشگاه شروع به صدا کردن نام خوان ماتا شدند. در همین حین آنتونیو والنسیا کاپیتان یونایتد سعی کرد راهی پیدا کرده و خودش را هر چه سریعتر از زمین خارج کند اما در این لحظات بود که به او گفته شد باید در زمین بماند و به همراه سایر بازیکنان یونایتد به هواداران شیاطین سرخ ادای احترام کند.

 

 

این حرکت والنسیا موجی از انتقادهای تند هواداران یونایتد را به همراه داشته است. یک هوادار یونایتد در توئیتر نوشت:" بازوبند را از والنسیا بگیرید و به رشفورد بدهید. او بدترین کاپیتانی است که تا حالا داشته‌ایم". یکی دیگر از هواداران یونایتد نوشت:" اگر دیگران باید به والنسیا یاد بدهند که باید به هوادارانی که آن همه راه آمده‌اند تا تیم‌شان در کشور خارجی را تشویق کنند ادای احترام کند، این واقعاً مایه‌ی شرمساری است. چنین کسی دیگر نمی‌تواند کاپیتان یونایتد باشد".

 

 

دیدگاه‌ها