کد خبر : 1575801 | 22 آذر 1397 ساعت 12:14 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

قانونی که در فوتبال ایران نادیده گرفته می شود!

در فوتبال حرفه ای نخواهید دید مربی ای در کنفرانس خبری پیش از بازی یا بعد از بازی شرکت نکند. چه تیمش ببرد و چه تیمش ببازد.

قانونی که در فوتبال ایران نادیده گرفته می شود!

به گزارش "ورزش سه"، اما در فوتبال ایران تعداد زیادی از نشست های خبری حذف می شود و یا سرمربی دستیارش را به نشست خبری می فرستد و این در فوتبال ایران بدعت شده و وقتی هم خبرنگاران از مدیر رسانه ای در خصوص علت غیبت سرمربی می پرسند مدیر رسانه ای می گوید سرمربی کمی کسالت داشت، تمرین داشت، عصبانی بود و بهانه هایی از این دست و در پایان هم با یک عذرخواهی همه چیز ختم به خیر می شود. 

 

اگر این اتفاق در فوتبال حرفه ای رخ نمی دهد و یا کمتر رخ می دهد، به خاطر جرایم سنگینی است که برای مربی خاطی در نظر گرفته می شود. این خبر را بخوانید: «نبیل معلول، سرمربی تیم الدحیل بعد از باخت به پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد. این مربی به پرداخت ۱۰ هزار دلار به AFC محکوم شده است. باشگاه الدحیل هم به خاطر این اقدام سرمربی خود باید به صورت جداگانه ۱۰ هزار دلار به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند.»

 

200 میلیون تومان جریمه نقدی با احتساب دلاری 10 هزار تومان برای عدم شرکت در یک نشست خبری! اگر این جریمه در ایران هم برای مربیانی که در نشست خبری حاضر نمی شوند و یا دستیاران خود را به نشست می فرستد اجراء می شد بی شک دیگر هیچ مربی ای نشست خبری را بی اهمیت فرض نمی کرد و در آن غیبت نمی کرد. 

 

گفتنی است در حال حاضر و در لیگ برتر هیچ جریمه ای برای مربی ای که در نشست خبری حاضر نمی شود در نظر گرفته نمی شود. جدیدا هم خیلی از مربیان بعد از باخت در نشست خبری حاضر نمی شوند به بهانه اینکه از باخت یا نتیجه ای که در بازی رقم خورده عصبانی هستند!

دیدگاه‌ها