کد خبر : 1575808 | 22 آذر 1397 ساعت 12:45 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسکولز: زیدان جایگزین خوبی برای مورینیو نیست

پل اسکولز اسطوره‌ی منچستریونایتد به این باشگاه درباره‌ی جایگزینی ژوزه مورینیو با زین‌الدین زیدان هشدار داد.

اسکولز: زیدان جایگزین خوبی برای مورینیو نیست

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز اسطوره‌ی باشگاه منچستریونایتد باخطاب قرار دادن مدیران این باشگاه این سوال را مطرح کرده که آیا زین‌الدین زیدان واقعاً بهترین گزینه‌ی ممکن برای جانشینی ژوزه مورینیو سرمربی فعلی شیاطین سرخ است؟

 

مورینیو در بخش عمده‌ی فصل جاری به شدت تحت فشار بوده و رسانه‌ها از زیدان به عنوان محتمل‌ترین گزینه‌ی جایگزینی او یاد کرده‌اند. زیدانی که بعد از قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان برای چهارمین بار از غول بزرگ اسپانیایی جدا شده و حالا برای اکثر مربی‌های بزرگ دنیا یک خطر بالقوه به حساب می‌آید.

 

ولی اسکولز معتقد است زیدان پاسخ نهایی برای مشکلات منچستریونایتد نخواهد بود و می‌گوید از این بیم دارد که زیدان هم به همان مشکلاتی دچار شود که مورینیو این روزها با آنها دست به گریبان است.

 

1363131

 

اسکولز در مصاحبه با بی تی اسپورت گفت:" سوال این است که آیا زیدان بهترین گزینه است؟ زیدان وقتی به رئال مادرید رفت که گروهی بازیکن در اختیار داشت که از همه نظر آماده شده بودند و حتی بدون او هم قهرمان می‌شدند. ولی سرمربی‌گری در یونایتد شغل کاملاً متفاوتی است. او باید در تیمی که عملکرد خوبی ندارد دوباره اعتماد به نفس بوجود بیاورد".

 

 

اسکولز در ادامه‌ی گفتگویش با بی تی اسپورت گفت:" زیدان زمانی به رئال مادرید رفت که بازیکن‌های بزرگ زیادی در آن تیم بودند ولی با اینحال کار برایش همچنان سخت بود. ولی در یونایتد زیدان باید دست به بازسازی کامل تیم بزند و این با شرایطی که در رئال داشته از زمین تا آسمان متفاوت است".

 

 

 

دیدگاه‌ها