کد خبر : 1575823 | 22 آذر 1397 ساعت 14:09 | 80.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربی‌ای نیستم که دنبال بهانه‌جویی باشم

برانکو: نقل و انتقالات پرسپولیس جزو اسرار است

سرمربی سرخپوشان در آستانه بازی پایانی تیمش در نیم فصل برابر پارس جنوبی با حضور در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برانکو: نقل و انتقالات پرسپولیس جزو اسرار است

به گزارش “ورزش سه”، برانکو ایوانکوویچ در شرایطی اولین نشست خبری خود بعد از تغییرات در مدیریت باشگاه را برگزار کرد که ابراز امیدواری کرد هواداران این تیم با حضور پرشور خود در بازی فردا و استقبال از جدال با پارس جنوبی، تلاش بازیکنانش در طول یک سال محرومیت را قدردانی کرده و یک جشن پرشکوه را در آزادی برگزار کنند.


سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش گفت: عذرخواهی بابت تاخیر. امیدوارم مرا ببخشید. هفته اخر است و البته می خواهیم با پیروزی نیم فصل را عالی به پایان برسانیم و از هواداران تشکر کنیم که خیلی خوب حامی ما بودند. بعد از این بازی بازیکنان به استراحت می‌روند. بعد از بازی خوبی که در اصفهان انجام دادیم می خواهیم آن را برابر پارس تکمیل کنیم. کار سختی داریم اما هدف مان برد است.

 

وی در ادامه گفت: نمی خواهم از مشکلات بگویم که در اصفهان هم خبرنگاری پرسید که همیشه دنبال بهانه هستید اما من همیشه اینطور بوده ام و دنبال بهانه نیستم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت احمدزاده و دیگر بازیکنان گفت: این موضوع مورد نشست خبری امروز نیست و هفته آینده آن را بپرسید. هر روز تمرینات ما باز است و پذیرای اینگونه سوالات و هر سوالی هستم. طبعا بعضی اطلاعات البته جزو اسرار باشگاه است.

 

برانکو درباره برنامه تعطیلات نیم فصل گفت: تا پنجشنبه هفته آینده تمرین خواهیم کرد و بعد به تعطیلات می رویم و دوباره از ۱۲ دی تمرین را شروع می کنیم و ۱۸ دی نیز به قطر خواهیم رفت.

 

وی در ادامه درباره موضوعات اخیر که بردها و موفقیت های تیم را لوث کرده اند گفت: این بحث ها همیشه هست. من می‌توانم بگویم که بروید موضوعات داوری را ببینند که کجا به ما لطفی شده و حتی اوتی هم گرفته نشده است.

 

برانکو درباره شرایط تیمش هم گفت: فردا کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و البته باز همانطور که گفتم نمی‌خواهم بهانه بگیریم و برای برد تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها