کد خبر : 1575833 | 22 آذر 1397 ساعت 14:12 | 102.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت کاپیتان های اول و دوم با نیمکت نشینی حسینی

ترکیب استقلال مقابل پدیده مشهد اعلام شد

بعد از سه برد متوالی برابر حریفان جنوبی و شمالی، استقلال در آخرین گام از نیم فصل باید به مصاف پدیده لیگ برتر از مشهد برود.

ترکیب استقلال مقابل پدیده مشهد اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود سه برد متوالی برابر استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت که هر کدام با نمایشی مقتدرتر از بازی قبلی به ثبت رسید اما باز هم وینفرد شفر با ایجاد تغییرات در ترکیب تیم برنده شاگردانش را به مصاف پدیده لیگ فرستاد. سورپرایزهای مربی المانی با استفاده هم زمان از کاپیتان های اول و دوم و نیمکت نشین کردن سیدحسین حسینی تکمیل شد.


درون دروازه سیدحسین حسینی با وجود کلین شیت و نمایش درخشان در بازی با سپیدرود باز هم باید نیمکت نشین سیدمهدی رحمتی شد تا به این ترتیب در آستانه اردوی نهایی تیم ملی با خطر از دست دادن جام ملت های آسیا مثل جام جهانی روبرو شود. رحمتی به عنوان کاپیتان اول امروز در بازگشت به دروازه استقلال در صدد ادامه روند کلین شیت ها و تثبیت خود به عنوان دروازه بان اول است.


ساختار تدافعی استقلال امروز هم ترکیبی شگفت انگیز دارد چون یکی از بزرگ ترین سورپرایزهای شفر در این چیدمان مشاهده می شود، جایی که پژمان منتظری ملی پوش در بازگشت از مصدومیت قرار است نقش مدافع راست را برعهده بگیرد تا با این تصمیم به ترکیب ایده آل مدافعان میانی دست نخورد. روزبه چشمی و محمد دانشگر همچنان زوج ایده آل شفر برای مدافع میانی خواهند بود ضمن این که میلاد زکی پور هم بدون ترس از داشتن رقیب در اردوی استقلال همچنان مدافع چپ تیم مقابل پدیده خواهد بود تا آزمون دشواری مقابل مدافع راست مشهدی ها داشته باشد.


فرشید باقری ستاره هفته قبل استقلال در رشت کنار علی کریمی دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی دو هافبک میانی استقلال در نقش های متفاوت خواهند بود. یکی تخریبچی دیگری عنصر نفوذی تر به یک سوم تدافعی پدیده تا بار دیگر از شم گلزنی و قدرت شوتزنی خود برای گلزنی بهره ببرد.


اما با ورود پژمان منتظری به عنوان مدافع راست، وریا غفوری دیگر ملی پوش استقلال باید برخلاف میل باطنی دوباره در نقش وینگر راست به میدان برود. تغییر پستی که چندان باب میل ملی پوش کردستانی نیست اما شفر برای رسیدن به اهداف تاکتیکی روی آن تاکیدکرد.


طارق همام ستاره عراقی نقش وینگر چپ را برعهده خواهد داشت تا در آخرین بازی خود قبل از حضور در اردوی رقیب ایران در مرحله گروهی جام ملت ها دوباره آمادگی خود را به رخ بکشد. ضلع سوم هافبک های رو به جلو استقلال را نیز فرشید اسماعیلی تشکیل خواهد داد .


در خط حمله باز هم روح ا.. باقری به همه گزینه های دیگر ترجیح داده شد تا برای چهارمین هفته متوالی نقش تک مهاجم را ایفا کند بلکه با سرعت و هوش بالای خود بتواند از سد مدافعان پدیده بگذرد یا این که با بازیخوانی خود زمینه برای گلزنی دیگر بازیکنان را فراهم کند.


به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال در بازی حساس امروز با پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی به این ترتیب خواهد بود:


سیدمهدی رحمتی ؛ پژمان منتظری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور؛ فرشید باقری ، علی کریمی ؛ وریا غفوری ، فرشید اسماعیلی، طارق همام؛ روح ا.. باقری.

دیدگاه‌ها