کد خبر : 1575842 | 22 آذر 1397 ساعت 15:15 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

استوکس و اروین هنوز بازیکن ما هستند؛

تقوی: لیست خرید تراکتور هنوز مشخص نیست

سرمربی تراکتورسازی عنوان کرد هنوز با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشدند و لیست خرید نیم‌فصل را مشخص نکردند.

تقوی: لیست خرید تراکتور هنوز مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد تقوی در نشست خبری قبل از دیدار برابر فولاد خوزستان راجع به آخرین وضعیت تیمش، جذب و جدایی بازیکن، لیست نیم‌فصل، وضعیت ادامه همکاری خود و ... صحبت کرد که مشروح صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

 

* درگذشت ایرج دانایی‌فرد

 

درگذشت ایرج دانایی‌فرد را که یکی از نوابغ فوتبال ایران بود، تسلیت عرض می‌کنم. ما بسیاری از این بزرگان را فراموش می کنیم ولی پس از اینکه از بین‌مان رفتند به یادشان می‌افتیم. نمی‌دانم افرادی چون غفور جهانی چرا اینک نیستند و باید مثل بزرگانی چون ناصر حجازی بعد از اینکه از بین مان رفتند به یادشان بیافتیم. نه اینکه همه را در فوتبال داشته باشیم ولی می‌توانیم از مشاوره‌شان در فوتبال استفاده کنیم.

 

* همه سرمربیان موقت هستند

 

این کارها برای این است که تمرکز مرا بهم بریزند (آیتم اخبار ۲۰:۳۰). باشگاه در این موارد باید تصمیم بگیرد. متاسفانه در برخی از نشریات می‌خوانم که سرمربی موقت، در واقع همه سرمربیان موقت هستند. ممکن است فردا روز آخر باشد و ممکن است یک ماه دیگر روز آخر باشد. در باشگاه چیزی به‌عنوان سرمربی موقت مطرح نشده است. ما کاری به حواشی نداریم. هواداران تیم تراکتورسازی فکر نمی کردم این گونه باشند، آنها بی‌همتا هستند و امیدوارم که بتوانیم آن چه که سزاوارشان است به آنها تقدیم کنم.

 

* انتخاب داور جنجالی بازی صنعت نفت برای بازی فردا

 

شجاعی انقدر حرفه ای است که داور بازی تاثیری روی کار او داشته باشد. چیزهایی است که دست ما نیست. تعیین داور دست باشگاه تراکتورسازی نیست. خانم من ترک است و برایم ترجمه می‌کند و من متوجه شده‌ام که آنها (تماشاگران) هیچ‌گاه به هیچ کس توهین نمی کنند.

 

* جای فولاد اینجای جدول نیست

 

بازی فردا مثل همه بازی هاست. من در همه بازی ها به بچه ها می‌گویم این بازی خیلی سخت است. تیم به یک مرحله رسیده که اهداف بزرگی دارد. نباید فکر کنیم که بازی آسانی در پیش داریم. فولاد نباید در این جای جدول می بود. بازیکنان بهتر از من این را می دانند که جایگاه فولاد اینجا نیست. این تیم کیفیت بالایی دارد و جایش اینجا نیست.

 

* بازیکن محروم و مصدوم؟

 

بازیکن محروم و مصدوم نداریم و امیدوارم که بازی خوبی در پیش داشته باشیم.

 

* اضافه شدن برادر تقوی به کادر فنی تراکتور

 

برادرم به همراه خانواده‌ام آمده‌اند تا تنها نباشم. آیا حسودی می کنید که من از تنهایی در بیایم؟ انقدر کار سخت است که برخی از دوستان به من می‌گویند چرا از هتل بیرون نمی‌آیی.

 

 

* آخرین وضعیت استوکس و اروین

 

آنها هنوز بازیکنان این باشگاه هستند. من فکر نمی کنم که به این راحتی سرمایه های باشگاه را از دست بدهیم. اگر هم قرار باشد بروند نباید ضرر کنیم. مالک باشگاه و مدیریت بهتر می‌دانند در این مورد چگونه تصمیم بگیرند.

 

* سخنی با هواداران تراکتورسازی

 

خیلی سخت است که ما این هواداران را ناامید کنیم. من معمولا کمتر چاپلوسی می کنم ولی واقعا می توانم بگویم که همه ما مدیون هواداران هستیم. این قول را می دهیم که همه وجودمان را برای هواداران می گذاریم. البته همیشه آن گونه که می خواهیم نمی شود ولی مطمئن هستم که تیمی که بیشتر تلاش کند موفق می شود. ما هوادارانی داریم که یار دوازدهم ما نیستند بلکه روح تیم ما هستند.

 

* هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود

 

تمام تمرکز ما روی بازی فردا است و تا کنون هنوز کاری انجام نداده‌ایم. هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود، مگر اینکه خودش بخواهد. از فردا کارمان را شروع خواهیم کرد. تا جایی که من می‌دانم مدیریت باشگاه هنوز اقدامی برای جذب بازیکن انجام نداده است. وقتی ما دو مهاجم از دست می‌دهیم، طبیعی است که بخواهیم در خط حمله بازیکن جذب کنیم. تراکتور به حدی رسیده که خیلی‌ها دوست دارند در این تیم بازی کنند. من به‌عنوان مربی هیچ‌گاه به خودم اجازه نمی‌دهم که با بازیکن مورد نظر صحبت کنم. این وظیفه باشگاه است و من فقط پیشنهاد می‌دهم. اگر شما می گویید که مدیریت باشگاه در حال مذاکره است باید بگویم که با هماهنگی من بوده است. لیستی هنوز ارائه نشده و تصمیم‌مان این است که اولویت بندی‌مان را بعد از بازی با فولاد اعلام کنیم.

دیدگاه‌ها