کد خبر : 1575861 | 22 آذر 1397 ساعت 15:59 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

دستور مورینیو: عصر روز کریسمس سر تمرین باشید!

ژوزه مورینیو به بازیکنان منچستریونایتد دستور داده که روز کریسمس برای شرکت در یک جلسه‌ی تمرینی در محل باشگاه حضور به هم برسانند.

دستور مورینیو: عصر روز کریسمس سر تمرین باشید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز چهارشنبه 26 دسامبر، یعنی یک روز بعد از کریسمس، که در بریتانیا به باکسینگ دی معروف است با هادرزفیلد تاون بازی دارد و تیم تا قبل از آن بازی در هتل لووری شهر منچستر به صورت اردویی اقامت خواهد داشت. اما بازیکنان یونایتد پیش از این امیدوار بودند بتوانند روز کریسمس را در کنار خانواده و دوستان‌شان سپری کنند.

 

اما به گزارش روزنامه‌ی انگلیسی سان، ژوزه مورینیو به بازیکنانش دستور داده که در روز کریسمس راس ساعت 4 بعد از ظهر در یک جلسه‌ی تمرینی حضور به هم برسانند. منبعی که نخواسته نامش فاش شود به سان گفته است:" در دوران سر الکس بازیکنها عادت داشتند که صبح روز کریسمس تمرین کنند و سپس به خانه بروند و بقیه‌ی روز را با خانواده‌هایشان بگذرانند. ولی امسال از این خبرها نیست و کریسمس جالبی در انتظار بازیکن‌ها نخواهد بود. آنها به احتمال زیاد پیش از تمرین مقداری پاستا خواهند خورد و عصر روز کریسمس را در هتل لووری در اتاق‌هایشان تنها سپری خواهند کرد".

 

1363205

 

مورینیو سال پیش هم از بازیکنانش خواسته بود که روز کریسمس ساعت 5 بعد از ظهر در یک جلسه‌ی تمرین شرکت کنند و سال پیش از آن هم قصد چنین کاری را داشت اما در آخرین لحظات از تصمیم خود منصرف شد و این برنامه را لغو کرد.

 

سرمربی پیش از مورینیو یعنی لوئیس فن خال اما از تیمش نخواسته بود که در روز کریسمس تمرین کند.

 

 

دیدگاه‌ها