کد خبر : 1575870 | 22 آذر 1397 ساعت 16:11 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

در روز حضور فرهاد و دیگر پیشکسوتان استقلالی؛

استقبال قابل توجه آبی ها از بازی اخر نیم فصل

هواداران تیم استقلال حضور پرشوری در ورزشگاه آزادی داشته اند و همچنان بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری بازی تیم های استقلال و پدیده در روز پنج شنبه و در ساعتی مناسب باعث شده تا هواداران تیم استقلال حضور نسبتا پرتعدادی در ورزشگاه آزادی داشته باشند. آن ها که از پیروزی های اخیر تیمشان خوشحال هستند و بار دیگر به تیم وینفرد شفر امیدوار گشته اند، در روزی که فرهاد مجیدی، علی سامره، سیروس دین محمدی و... در ورزشگاه آزادی هستند، خود را به سکوهای آزادی رسانده تا در یکی از حساس ترین مسابقات فصل استقلال حامی تیمشان باشند.

 

هم اکنون نزدیک به 30 هزار آبی پوش در ورزشگاه مشغول تشویق بازیکنان تیم استقلال هستند و در گوشه ای از ورزشگاه نیز چند صد هوادار تیم پدیده از مشهد خود را به تهران رسانده و به تشویق تیم یحیی گل محمدی می پردازند.

 

در اطراف ورزشگاه نیز ترافیک نسبتا سنگینی به وجود آمده و به خصوص از در ورودی غربی ورزشگاه ازدحام زیادی وجود دارد. پیش بینی می شود ورود هواداران تا پایان نیمه اول ادامه داشته باشد.

 

استقلال با پیروزی مقابل پدیده می تواند موقتا به رده چهارم برسد و امیدوار باشد تراکتورسازی مقابل فولاد متوقف شود تا تیم وینفرد شفر نیم فصل را در بین 4 تیم بالایی جدول به پایان برساند.

 

 

دیدگاه‌ها