کد خبر : 1575949 | 22 آذر 1397 ساعت 21:19 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

سوریانو جانشین عمر عبدالرحمن در الهلال

تیم الهلال عربستان با جذب جاناتان سوریانو اسپانیایی جای خالی عمر عبدالرحمن را پر کرد و به دنبال درخشش در لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش “ورزش سه” بعد از ظهر امروز مسئولان باشگاه الهلال عربستان با جاناتان سوریانو، بازیکن ۳۳ ساله بیجینگ گوان چین به توافق رسیدند تا با جذب وی جای خالی عمر عبدالرحمن را پر کرده و برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تقویت شوند.

 

ستاره اماراتی تیم الهلال اواسط فصل در مسابقات لیگ عربستان با مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه شد و فصل را از دست داد. اما جانشین اسپانیایی او کارنامه پرباری از خود  به جا گذاشته است. سوریانو که اهل کاتالونیا اسپانیاست سابقه عضویت در اسپانیول و بارسلونا را دارد. حتی در مدت زمانی از او به عنوان جانشینی مناسب برای سوارز یاد می‌شد که این اتفاق هرگز رخ نداد.

 

جاناتان سوریانو قبل از پیوستن به الهلال عضو تیم بیجینگ گوان چین بود و در ۳۱ بازی توانست ۲۵ گل برای آن‌ها به ثمر برساند. اما بزرگترین دوران بازی این مهاجم اسپانیایی به زمان عضویتش در تیم رد بول اتریش برمی‌گردد. جایی که طی پنج فصل حضورش ۱۴۴ مرتبه پیراهن این تیم را بر تن کرد و با ۱۲۰ گل زده رکوردی خارق‌العاده از خود به جا گذاشت. حالا او‌ در کنار گومیس فرانسوی یکی از وحشتناک ترین خطوط حمله آسیا را برای الهلال تشکیل می‌دهد و به دنبال ماجراجویی جدید است.

 

1363297

دیدگاه‌ها