کد خبر : 1576004 | 23 آذر 1397 ساعت 08:59 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: حریف قوی بود و اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم

مائوریسیو ساری بعد از تساوی چلسی مقابل ویدی مجارستان در رقابتهای لیگ اروپا به تمجید از این تیم مجارستانی پرداخت.

ساری: حریف قوی بود و اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم

به گزارش "ورزش سه"،  چلسی در آخرین روز از مرحله‌ی گروهی رقابتهای لیگ اروپا در خانه‌ی ام او ال ویدی، باشگاه مجارستانی در مقابل این تیم به تساوی 2-2 دست یافت تا در نهایت با 16 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه L به مرحله‌ی بعدی راه یابد. اما مائوریسیو ساری سرمربی چلسی بعد از این بازی ضمن ستایش از شخصیت تیمی شاگردانش، از قدرت باشگاه مجارستانی هم تمجید کرد.

 

 

ساری بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما از نظر تاکتیکی مرتکب اشتباهات زیادی شدیم. ولی من از شخصیت تیمی بازیکنانم و واکنش آنها بعد از دریافت گل دوم راضی هستم. ولی اشتباهات تاکتیکی ما خیلی زیاد بود، مثل از دست دادن بیش از حد توپ. ما در پایان می‌توانستیم بازی را بهتر مدیریت کنیم".

 

ساری در ادامه‌ی صحبت‌هایش با اشاره به تیم ویدی گفت:" آنها در فاز حمله تیم خوبی هستند. البته در فاز دفاعی هم خوب هستند، به خصوص وقتی که در عمق دفاع می‌کنند. من قبلاً هم گفته بودم که از شماره ده این تیم خیلی خوشم می‌آید ولی او امروز در زمین نبود و در ده دقیقه‌ی آخر به میدان فرستاده شد".

 

ساری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به گل به خودی اتان آمپادو به چلسی که باعث شد نتیجه‌ی بازی در دقیقه‌ی سی و دو 1-1 شود گفت:" گل به خودی ما تقصیر آمپادو نبود. ما در حال یارگیری منطقه‌ای بودیم. وقتی پای حریف اول به توپ می‌خورد کار سخت می‌شود. به نظر من آمپادو در این بازی خیلی خوب کار کرد. من از او و کالوم راضی هستم. البته آنها باید از نظر تاکتیکی پیشرفت کنند ولی در حال حرکت در مسیر درست هستند".

 

 

دیدگاه‌ها