کد خبر : 1576045 | 23 آذر 1397 ساعت 12:05 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه کاریوسی دروازه‌بان سلتیک(عکس)

در جریان شکست 2-1 سلتیک در مقابل سالزبورگ در لیگ اروپا، دروازه‌بان سلتیک با اشتباهی عجیب که یادآور اشتباه کاریوس در فینال لیگ قهرمانان بود یک گل به سالزبورگ هدیه کرد.

اشتباه کاریوسی دروازه‌بان سلتیک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی دو تیم سلتیک و سالزبورگ در لیگ اروپا که در ورزشگاه خانگی تیم اسکاتلندی برگزار می‌شد با نتیجه‌ی 1-0 به سود سالزبورگ در جریان بود که در دقیقه‌ی 77 بازی کریگ گوردون دروازه‌بان سلتیک که توپ را در اختیار داشت، درحالیکه می‌خواست بازی را آغاز کند توپ را با دستهایش جلوی پای فردریک گولبرندسن مهاجم نروژی سالزبورگ انداخت تا او به راحتی دروازه‌ی سلتیک را باز کند. اشتباهی بزرگ که یادآور اشتباه کاریوس دروازه‌بان لیورپول در فینال فصل گذشته‌ی لیگ قهرمانان بود.

 

1363389

 

در فینال فصل گذشته‌ی لیگ قهرمانان لوریس کاریوس دروازه‌بان سابق لیورپول در بازی مقابل رئال مادرید به همین شکل سعی کرد بازی را آغاز کند اما توپ را با دستهای خود به کریم بنزما اهدا کرد تا او دروازه‌ی شاگردان کلوپ را باز کند. دیشب در سلتیک پارک شهر گلاسکو هم کریگ گوردون بود که با اشتباه بزرگ خود، یک گل به تیم اتریشی تقدیم کرد و همه‌ی تماشاچی‌های بازی را به یاد اشتباه معروف کاریوس انداخت، اشتباهی که به جدا شدن او از لیورپول انجامیده بود.

 

سلتیک دیشب برای تضمین صعود خود به مرحله‌ی حذفی لیگ اروپا به یک امتیاز نیاز داشت و در نتیجه اشتباه بزرگ گوردون باعث شد او تا پایان بازی در سلتیک پارک به چهره‌ای منفور تبدیل شود. البته در وقت اضافه  پایان بازی اولیویه انچام یک گل برای سلتیک به ثمر رساند ولی در نهایت شاگردان برندن راجرز به دلیل اشتباه گوردون این بازی را با شکست به پایان رساندند.

 

1363387

 

 

ولی بخت با کریگ گوردون یار بود چرا که در دیگر بازی این گروه لایپزیش در خانه‌ی خود در آخرین دقایق گل تساوی را از روزنبرگ نروژ دریافت کرد تا به لطف این تساوی، سلتیک به مرحله‌ی حذفی صعود کند. اگر این اتفاق نیفتاده بود گوردون مسلماً در ادامه‌ی فصل برای بازی در سلتیک روزهای بسیار دشواری پیش رو داشت.

 

دیدگاه‌ها