کد خبر : 1576164 | 23 آذر 1397 ساعت 17:55 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی و بوسه به پرچم سرخ ها پس از شایعات

علی علیپور؛ پرسپولیسی تر از همیشه

علی علیپور پس از به ثمر رساندن گل دوم خود به پارس جنوبی جم با پرچم تیمش به سوی هواداران رفت و به شادی گل خاص خود پرداخت.

علی علیپور؛ پرسپولیسی تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، چند شب پیش از این و در یک برنامه تلویزیونی چیزی نمانده بود تا مهاجم گلزن پرسپولیسی ها را درگیر حاشیه کند اما در نهایت این بازیکن موفق شد با زرنگی از موضوع فاصله بگیرد.


موضوع اصلی بحث مورد نظر به حضور علیپور در استقلال بود و درباره علاقه این بازیکن به آبی های پایتخت از وی پرسیده شد. پاسخ علیپور هم در این رابطه به گونه ای بود که مشخص شود او در نهایت به عنوان یک پرسپولیسی به این تیم آمد و در قسمتی از حرف های خود نیز بیان کرد حضور در پرسپولیس از رویای دوران نوجوانی او بود که در نهایت به وقوع پیوست.


پس از این موضوع و در حالی که حرف و حدیث هایی درباره علاقه او به استقلال به وجود آمد علیپور موفق شد ورق را به سود خود برگرداند. او در ابتدا در این باره با هیچ رسانه ای صحبت نکرد تا ماجرا به طول نکشد. علیپور پس از سکوت درباره حرف و حدیث های مطرح شده پارت دوم برنامه خود را در حین بازی به اجرا درآورد. علیپور پس از به ثمر رساندن گل دوم به پارس جنوبی، فورا به سوی نیمکت خودی رفت و پرچم یادگاری تیم را از یکی از نیمکت نشینان گرفت و با بوسیدن آن به سوی هواداران خودی رفت و شادی گل خود را با پرچم پرسپولیس تقدیم به هواداران خوشحال حاضر روی سکوها کرد.

دیدگاه‌ها