کد خبر : 1576166 | 23 آذر 1397 ساعت 17:59 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان پنجره محرومیت با گلزنی شماره ۲

بغض امید عالیشاه با گل ترکید

وینگر پرسپولیس بالاخره موفق شد برای این تیم گل بزند و نمایش موفقش برابر پارس جنوبی را تکمیل کرد.

بغض امید عالیشاه با گل ترکید

به گزارش “ورزش سه”، امید عالیشاه بعد از گذشت روزهای تلخ محرومیت تراکتورسازی و بازگشت به پرسپولیس اکنون در نقش ستاره تیم برانکو برابر پارس جنوبی ظاهر شده است.


عالیشاه که در ابتدای فصل نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند و مصدومیت بدموقع پیش از فینال آسیا برابر کاشیما آنتلرز نیز او را تحت فشار قرار داده بود، اکنون در قامت ستاره سرخپوشان توانسته با ارائه یک نمایش جالب توجه زمینه ساز جشن بزرگ پایان محرومیت لقب گیرد.


عالیشاه در نیمه اول دیدار برابر پارس جنوبی با فرار از سمت چپ و در ادامه ارسال به محوطه جریمه علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد و با ثبت گل این بازیکن، او به ششمین پاس گل فصل نیز دست یافت تا صدرنشین جدول ‌پاسورهای لیگ برتر در نیم فصل لقب گیرد.

 

1363541

 

1363540


در نیمه دوم نیز عالیشاه که سمت راست پارس را به جولانگاه خود تبدیل کرده بود با فرار به محوطه جریمه و ضربه تمام کننده‌اش اولین گل فصل خود را ثبت کرد تا بغض چند وقت اخیر خود را با نیمکت این تیم و با آغوش گرفتن برانکو ایوانکوویچ بشکند.


سرمربی کروات سرخپوشان که در فصول اخیر گلزنان برتر لیگ برتر و ‌پاسوری موفقی در ترکیب خود داشته، اینبار نیز عالیشاه را به عنوان مهندس جدید گلزنی تیمش در اختیار دارد.


عالیشاه در ادامه بازی نیز یک پاس دیدنی نصیب گادوین منشا کرد تا این مهاجم نیجریه‌ای نیز در آستانه شکست ۱۲ هفته دوری از جشن گل خود باشد که ضربه سرش با دفع فوق العاده رحمان احمدی او را ناکام گذاشت.

دیدگاه‌ها