کد خبر : 1576170 | 23 آذر 1397 ساعت 18:09 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

قاب سرخ آزادی؛ ارتش برانکو از چالش عبور کرد

برانکو با عبور از پنجاه و هفتمین دیداری که با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه بود، اکنون با صدرنشینی به استقبال فصل تازه‌اش خواهد رفت.

به گزارش “ورزش سه”، وقتی در آخرین روز شهریورماه حکم دو محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس اعلام شد شاید حتی خوش بین ترین هوادار این تیم نیز امیدوار به پایان خوش ماجرا نبود اما تیم تحت رهبری برانکو ایوانکوویچ از این محرومیت یک چالش دلپذیر ساخت و توانست به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.


وقتی اولین پنجره محرومیت با قهرمانی آنها در لیگ برتر به پایان رسید نیز همه باز نگران آینده تیم در آسیا و در تقابل با رقبای آسیایی بودند و البته آنها با شاهکاری تاریخی به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.


ماجرا همینجا تمام نشد و علیرغم کوچ ستاره‌ها و مصدومیت دو بازیکن تاثیرگذار در خط دفاعی نیز آنها به مسیر ادامه داده و اکنون ۲۳ آذرماه و با پایان محرومیت سخت، شاگردان برانکو که برابر تارتار و تیمش با رو کردن چند مهره جوان به میدان آمده بودند با صدرنشینی به استقبال فصل تازه و جذب ستاره‌ها خواهند رفت. غروب جمعه آزادی اکنون برای هواداران پرسپولیس و بازیکنان و خصوصا کادرفنی و برانکو طعم گس نمی‌دهد و آنها به دروازه پایان رسیده‌اند.

 

1363551

دیدگاه‌ها