کد خبر : 1576178 | 23 آذر 1397 ساعت 18:20 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: کیفیت زمین آزادی مثل سابق نیست

سرمربی پارس جنوبی می گوید بازیکنان این تیم تجربه کافی برای شکست پرسپولیس را نداشتند.

تارتار: کیفیت زمین آزادی مثل سابق نیست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در باره دیدار با پرسپولیس گفت: بازی سختی برابر پرسپولیس فینالیست آسیا در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران داشتیم. به پرسپولیسی ها تبریک می گویم. تعدادی از بازیکنان ما تجربه لازم بازی کردن در آزادی را نداشتند و 2-3 نفر برای اولین مرتبه به آزادی آمدند. چند مرتبه به زمین خوردند و نشان دادند کم تجربه هستند. کیفیت زمین آزادی نیز افت کرده و ما خوب نبودیم که 3 بر یک شکست خوردیم و من مسئول نتیجه هستم.


وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای این دیدار داشتید، بیان کرد: ما تصمیم داشتیم پرسپولیس را 15 دقیقه اول کنترل کنیم و این کار را انجام دادیم ولی خوب در یک صحنه که حریف توپ را دفع کرد با اشتباه دفاع ما پرسپولیس گل زد. در نیمه دوم زمانیکه 10 نفره بودیم گل دوم را خوردیم و شیرازه تیم ما از بین رفت و گل سوم را خوردیم.


تارتار درباره دیر انجام شدن تعویض این تیم، اضافه کرد: بازیکن ما در بین دو نیمه نگفت مصدوم است. وقتی وارد بازی شد گفت همسترینگ او مشکل دارد و تا بازیکن جوان ما آماده شود، طول کشید.


سرمربی پارس  جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا به کسب سهمیه فکر می کنید، گفت: ما به دنبال جایگاه مناسب هستیم. از خودمان توقع داریم که بالاتر قرار بگیریم. امسال و سال گذشته بازی های خوبی انجام دادیم اما واقعا سخت است. بودجه تیم ما با تیم هایی که برای قهرمانی و سهمیه بسته شدند، قابل مقایسه نیست.


وی درباره پرداخت بخشی از قراردادهای این تیم تصریح کرد: از مدیریت محترم باشگاه، رضاییان و مهندس موسوی تشکر می کنم که خیلی به ما کمک کردند تا بخشی از قراردادها پرداخت شود.


تارتار در ادامه صحبت های خود درباره حضور هواداران گفت: دست تک تک هواداران که با اتوبوس به تهران آمدند را می بوسم. به دورترین شهرها می آیند و ما را تنها نگذاشتند. از آنها عذر خواهی می کنم که نتیجه خوبی کسب نکردیم و همیشه به عشق آنها بازی می کنیم.


سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که کدام لقب را برای تیم خود ترجیح می دهید، گفت: لقب زنبورهای جنوب را بیشتر دوست دارم زیرا به تیم های بزرگ نیش می زنیم.

دیدگاه‌ها