کد خبر : 1576182 | 23 آذر 1397 ساعت 18:42 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانشاهی مانع از همسایگی استوکس و علیپور

مهاجم جوان تیم پرسپولیس تهران این فرصت را داشت با هت تریک برابر پارس جم در کنار استوکس قرار بگیرد که این اتفاق با تصمیم رضا کرمانشاهی رخ نداد.

کرمانشاهی مانع از همسایگی استوکس و علیپور

به گزارش "ورزش‌سه"،  دقایقی پیش تیم پرسپولیس تهران توانست با ارائه یک بازی زیبا و با نتیجه 3-1 پارس جنوبی جم را شکست دهد و با 31 امتیاز و  به علت تفاضل کمتر نسبت به پدیده در رده دوم جدول قرار بگیرد.


گل اول این مسابقه با حرکت زیبای علیپور به دست آمد. درست در دقیقه 31 امید عالیشاه نفوذی را از سمت چپ مسابقه انجام داد و سانتری را به محوطه جریمه کرد و مهاجم شمالی پرسپولیسی‌ها با کنترل و ضربه‌ای بسیار زیبا برای اولین بار طاق دروازه احمدی را فرو ریخت.


پنج دقیقه بعد از شروع نیمه دوم باز هم علی علیپور با جاگیری خوب در عمق دفاع پارس از اشتباهات فردی بازیکنان حریف نهایت استفاده را برد و با شوت زمینی و دقیق اختلاف را به عدد دو رساند تا باز هم با هفت گل بهترین گلزن پرسپولیسی‌ها شود.


اما در دقیقه 81 با نفوذ زیبای شایان مصلح از سمت چپ و ارسال او برای علیپور، مهاجم شماره 70 پرسپولیسی‌ها با چرخش زیبایی گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند که رضا کرمانشاهی، داور مسابقه خطای این مهاجم را بر روی حامد نورمحمدی گرفت تا اینگونه از رسیدن علیپور به آنتونی استوکس هشت گله جلوگیری کند. حالا علیپور این فرصت را دارد با توجه به جدایی این مهاجم ایرلندی از تراکتور در نیم فصل دوم به راحتی رده دوم جدول گلزنان را در اختیار بگیرد و در فکر رسیدن به استنلی کی‌روش و کسب عنوان آقای گلی برای دومین سال پیاپی باشد.  

 

دیدگاه‌ها