کد خبر : 1576190 | 23 آذر 1397 ساعت 18:46 | 86.2K بازدید | 0 دیدگاه

با وی ای آر مشکلات داوری حل می شود

تارتار: تیموری بازیکن استقلال است

سرمربی پارس جنوبی می گوید بهترین تصمیم برای فوتبال استفاده از var است.

تارتار: تیموری بازیکن استقلال است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار بعد از دیدار با پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار گفت: بازی به گونه‌ای بود که قبل از گل اول، ما خوب بودیم. آنها را تحت کنترل داشتیم و کاملا بازی پایاپای بود. در نیمه دوم گل خوردیم و نظم تیمی را از دست دادیم. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم که روز خوبی را پشت سر گذاشتند. بازیکنان ما تجربه لازم را نداشتند. بحث تیم ملی هم هست. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که شرمنده‌شان شدیم.


او در مورد بازی نکردن سیف‌اللهی از ابتدای بازی هم بیان کرد: ما برای هر دو نیمه برنامه داشتیم و می‌خواستیم در نیمه دوم از سرعت او استفاده کنیم که گل خوردیم و برنامه‌هایمان به هم ریخت.


تارتار درباره برنامه‌هایش برای ادامه فصل هم گفت: ما کمبودهایی در پست‌های مختلف داریم. باید با همکارانم فکر کنیم و بازیکنانی جذب کنیم که به ما کمک کنند. این موضوع در نیم فصل سخت است چون بازیکنان با تیم‌هایشان قرارداد دارند.

 

سرمربی پارس جنوبی در مورد حمایت از تیمش هم اظهار کرد: انصافا از سال گذشته خیلی سختی کشیدیم. نیم فصل اول هم سخت بود. با آمدن مهندس موسوی مشکلات ما تا حدودی رفع شد. درصد قابل توجهی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. باید از او تشکر کنم. امیدوارم همه مسئولان استان به فکر این تیم باشند. ما تنها نماینده استان در لیگ برتر هستیم. دلخوشی مردم بوشهر تیم ماست. از همه کسانی که به ما کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.


او در مورد طعنه‌هایی که این روزها به پرسپولیس زده می‌شود هم بیان کرد: من قبول ندارم که داوری‌ها به نفع پرسپولیس است. داوری ما پاک است. من در گذشته ایراد می‌گرفتم و می‌گفتم که در بدنه داوری چیزهایی هست اما این روزها از داوری‌ها مطمئنم. حالا شاید اشتباهاتی هم باشد. بهترین کار این است که از سیستم VAR استفاده شود تا حقی از تیمی ضایع نشود. شبانه روز تیم‌ها تلاش می‌کنند و یک اشتباه زحمات آنها را به باد می‌دهد. این در همه جای دنیا هم هست. سیستم VAR اشتباهات را پوشش می‌دهد.


تارتار در مورد شایعه مذاکره با میثم تیموری بازیکن استقلال هم اظهار کرد: به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد بازیکن تیم دیگری صحبت کنم. او بازیکن استقلال است و درست نیست درباره اش حرف بزنیم.

دیدگاه‌ها