کد خبر : 1576191 | 23 آذر 1397 ساعت 18:57 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین دیدار با پرسپولیس در دوران محرومیت

وداع با تیم دوست داشتنی (عکس)

پرسپولیس نیم فصل را به عنوان یکی از سه تیم صدرجدول به پایان رساند آن هم در حالی که کمتر کسی به موفقیت این تیم امید داشت.

به گزارش" ورزش سه"، پرسپولیس با وجود محرومیت نقل و انتقالاتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و در پایان نیم فصل هم قطعا یکی از سه تیم بالای جدول است. اتفاقی که حتی خوش بین ترین طرفداران این تیم با وجود محرومیت نقل و انتقالاتی و جدایی برخی از مهمترین مهره های تیم آن را باور نمی کرد اما برانکو و تیم یکدست و منسجمش توانستند بهترین اتفاقات را برای این تیم و هوادارانش رقم بزنند.


تیمی که هواداران پرسپولیس خواسته شان مبارزه ای آبرومندانه بود در آسیا بهتر از همیشه نتیجه گرفت و از پس غول های بزرگ آسیایی برآمد و تنها یک بازی رفت فینال در ژاپن را کم آورد. برانکو حتی در فینال لیگ قهرمانان نیز مجبور شد در ترکیب را به روی بازیکنان رده سنی امید باشگاه باز کند و جالب است که در این تیم منسجم ویکدست  هر بازیکن جوانی هم به میدان آمد توانست تبدیل به عضوی مفید و موثر باشد.


برانکو در روزهایی که حتی محسن ربیع خواه را نداشت با جابه جایی مهره ها و بازی با کارت های محدودی که داشت نتایجی خارق العاده را برای پرسپولیس رقم زد. البته این تیم ستاره های بزرگ دیگری هم داشت. علیرضا بیرانوند که بعد از جام جهانی تبدیل به دروازه بانی باتجربه و شش دانگ شد و حالا جدایی احتمالی اش در نیم فصل می تواند برای پرکردن جای خالی اش پرسپولیس را با چالش مواجه کند. بیرانوند که همواره با این اتهام روبرو بود که دروازه بانی نبوده که برای تیمش بازی دربیاورد این فصل در لیگ قهرمانان و لیگ برتر تبدیل به نقش اول بسیاری از بازی ها شد. می توان گفت بیرانوند سال 2018 بعد از عابدزاده بهترین دروازه بان پرسپولیس بعد از انقلاب بوده است.

 


اما پرسپولیس قطعا یک ستاره بزرگتر هم دارد و آن سیدجلال حسینی است که یک رهبر و فرمانده واقعی برای تیمش بود. سیدجلال در این فصل برای پرسپولیس به گونه ای کار کرد که نامش در کنار بزرگان این باشگاه و جایی در میان بهترین ها ثبت شد. او تنها کاپیتان پرسپولیس است که مدال نقره لیگ قهرمانان را گرفته است.


کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور، شایان مصلح و محمد انصاری و حسین ماهینی، بشار رسن و امید عالیشاه و همچنین جوانانی چون طاهرخانی، اسدی و حسین پور امسال یکی از جذاب ترین و خاطره انگیز ترین پرسپولیس های تاریخ را ساختند آن هم با کمترین تعداد بازیکن که شاید در تاریخ این باشگاه بی مانند باشد.


این قاب عکس پرسپولیسی ها قطعا جای خیلی خوبی را در تالار افتخارات باشگاه به خود اختصاص خواهد داد تیمی که با کمترین امکانات تا سرحد توان جنگید و توانست بهترین روزهای یک باشگاه بزرگ را رقم بزند.
پرسپولیس در نیم فصل دوم اما با رسیدن نیروهای کمکی به مراتب تیمی قدرتمند تر خواهد شد و شاید خیلی کم پیش بیاید که این ترکیبی که امسال توانست قلب هواداران این تیم را تسخیر کند باردیگر شکل بگیرد هرچند برانکو ثابت کرده همواره پاداش بازیکنان تیمی که خوب جنگیده و خوب نتیجه می گیرند را به بهترین شکل و با ادامه حضورشان در ترکیب می گیرد.

 

دیدگاه‌ها