کد خبر : 1576198 | 23 آذر 1397 ساعت 19:06 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور - پرسپولیس؛ امیدوار به آقای گلی و قهرمانی

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس موفق شد 2 بار دروازه تیم پارس جنوبی جم را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در حالی مقابل پارس جنوبی به برتری رسیدند که 2 گل اول این تیم توسط علی علیپور به ثمر رسید و در نهایت هم سرخ ها با اختلاف دو گل به پیروزی دست پیدا کردند. نکته جالب از برتری شاگردان برانکو این بود که آن ها در بازی قبلی برابر پارس در تهران به تساوی رسیده و از پیروزی بازمانده بودند.

اما این بار گل های علی علیپور هم پرسپولیس را به برتری رساند و هم این بازیکن جوان را به صدر جدول گلزنان نزدیک کرد. علیپور که در این فصل همواره زیر سایه مهاجمان خارجی بود، حالا با 7 گل بالاتر از شیمبا قرار دارد و فاصله اش با آنتونی استوکس به یک گل رسیده است.

 

در نیم فصل دوم احتمالا شاهد دوئل جذاب بین علیپور و کی روش استنلی 9 گله خواهیم بود. مهاجمانی که حالا به اوج آمادگی رسیده اند. آقای گل لیگ هفدهم در دو بازی اخیر 3 گل زده و امیدوار است در لیست نهایی تیم ملی هم جای داشته باشد.

از طرف دیگر دو گل علیپور باعث شد پرسپولیس 3 امتیاز حساس بازی با پارس را به دست آورد، سه امتیازی که قرمزها را 31 امتیازی کرد و سبب شد آن ها میانگین بیشتر از استاندارد قهرمانی داشته و همچنین هم امتیاز و هم تفاضل با پدیده باشند. در چنین شرایطی بدون شک قرمزها امیدوار به قهرمانی در نیم فصل دوم خواهند بود.

 

 

 

عکس از: نعیم احمدی

دیدگاه‌ها