کد خبر : 1576199 | 23 آذر 1397 ساعت 19:05 | 136.9K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه داوری عدم اخراج مدافع استقلال بود؛

برانکو: حسادت ها را احساس می کنم

سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری نسبت به صحبت های کی روش واکنش نشان داد.

برانکو: حسادت ها را احساس می کنم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با پارس جنوبی جم اظهار کرد: در همین ابتدا می‌خواهم از هواداران پر شورمان تشکر کنم. از همه حمایت‌هایی که از ما کرده‌اند تشکر می‌کنم. معتقدم به بهترین شکل این بخش از فصل را به پایان رساندیم هرچند در ثانیه‌های آخر، نتیجه مطلوبمان خراب شد. اگر ۴ گل می‌زدیم قهرمان می‌شدیم. به بازیکنانم به خاطر نحوه بازی‌شان و رضایتی که به ما تقدیم کردند، تبریک می‌گویم. چند روز استراحت خواهیم داشت. با هم، موفقیت بزرگی به دست آورده‌ایم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و بسیار مفتخر هستم.

 

*داشتن نیمکت قدرتمند مهم است

او در مورد شرایط سخت نیم‌فصل اول و تقویت پرسپولیس در نیمه دوم لیگ هم بیان کرد: ما می‌دانیم که نیم‌فصل دوم سخت‌تر است. نه فقط ما بلکه رقبا هم تقویت می‌شوند. ما از فردا با بازیکنانی که مد نظر داریم مذاکره می‌کنیم. نیم‌فصل را به سختی پشت سر گذاشتیم. ما حداقل ۲۵ بازی دیگر در سه سری مسابقات، پیش رو داریم. واقعا مهم است که نیمکت قدرتمندی داشته باشیم. همین تیم، بازی را با کیفیت بالایی به پایان رساند. واقعا لذت بردم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم.


برانکو اضافه کرد: پرسپولیس در این نیم‌فصل با کلمات طلایی، تاریخ فوتبال ایران را نوشت. بابت نتایجی که کسب کردیم افتخار می‌کنیم. تمام این افتخارات نصیب بازیکنان است اما مدیریت باشگاه هم دخیل بود. همه بخش‌های تیم مثل بخش تدارکات، پزشکی و فنی در این موفقیت سهیم بودند. اگر همه مرتب و منظم عمل نکنند به جایی نمی‌رسیدیم. از گرشاسبی هم تشکر می‌کنم. همین انتظار هم از آقای عرب می‌رود.


*اشتباه داوری یعنی مدافع استقلال اخراج نشد؟
سرمربی پرسپولیس در خصوص صحبت‌های بازیکنان استقلال در مورد داوری و صحبت در مورد باشگاه پرسپولیس هم گفت: من دیروز بازی آنها را نگاه نکردم. شنیدم که دقیقه دهم بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد. آیا منظورتان از اشتباه همین بود؟ لابد امروز هم داور به ما کمک کرد؟ من چند بار علنی بیان کرده‌ام که آمار بازی‌های ما را در بیاورند تا همه چیز مشخص شود. تیمی که بیشتر از همه ضرر کرده، پرسپولیس است. یک اوت پیدا کنید که به نفع ما اشتباهی گرفته شده باشد. من می‌توانم بگویم چرا امروز گل چهارم ما پذیرفته نشد اما فقط تمرکزم روی پرسپولیس است و به دیگران کاری ندارم. ما می‌خواهیم بیشتر پیشرفت کنیم. اگر صحبتی در مورد داوری کرده‌ام حق داشته‌ام.

 

*حمله نه ولی حسادت هایی احساس کردم

او در مورد پست اخیر کی‌روش هم گفت: من حس نکردم کسی به من حمله کرده باشد. خیلی راحت در خیابان راه می‌روم و کسی به من حمله نکرده است. شاید حسادت‌هایی حس کرده باشم که آن هم به خاطر پرسپولیس است. من خودم هیچ‌وقت به کسی حمله نمی‌کنم. آیا شنیده‌اید که من به همکار خودم حمله کنم؟ ما همه همکار هستیم و من به کار هم احترام می‌گذاریم.

 

*بحث درباره طارمی یک طرفه نیست

برانکو درباره برگشتن طارمی هم اظهار کرد: این یک بحث یک طرفه نیست. ما، طارمی و باشگاه در این موضوع دخیل هستیم. ما فقط می‌توانیم 18 بازیکن بالای 23 سال بگیریم و چهار بازیکن هم جذب کرده‌ایم. فقط بحث خواستن یا نخواستن ما نیست. نه فقط در مورد طارمی بلکه در مورد همه بازیکنان.

 


*همیشه تحت فشار هستیم
سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: همه تیم‌ها برای خودشان می‌جنگند. به همه همکارانم احترام می‌گذارم. صحبتی از من علیه یکی از همکارانم پیدا کنید. من می‌دانم چه شغل سختی داریم و همیشه تحت فشار هستیم. باز هم می‌گویم همه توجهم فقط به سمت پرسپولیس و موفقیت تیمم است.

دیدگاه‌ها