کد خبر : 1576201 | 23 آذر 1397 ساعت 19:16 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر بعد از قرار گرفتن در لیست حمایتی کی روش؛

مهدوی کیا: برانکو بهترین مربی خارجی تاریخ ایران است

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی با سایت رسمی این باشگاه به تمجید از عملکرد برانکو ایوانکوویچ پرداخت.

مهدوی کیا: برانکو بهترین مربی خارجی تاریخ ایران است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی کیا گفت: پرسپولیس با وجود محرومیت و مصدومیت‌هایی که باعث شد تیم به شدت با کمبود بازیکن روبه‌رو شود در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، واقعا شاهکار کرد.

وی ادامه داد: عملکرد تیم خیلی خوب بود، به نظرم تا سال‌ها درباره این تیم و کاری که انجام داد، صحبت خواهد شد. به طور حتم با اضافه شدن بازیکنان جدید، این تیم بهتر هم خواهد شد و قطعا شانس اول قهرمانی است و این مساله باعث نگرانی رقبای نزدیک شده است.

 

مهدوی‌کیا درباره برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: برانکو که نیازی به تعریف من و دیگران ندارد. آنچه در فوتبال ایران انجام داد، معرف عملکرد او است.  او یک انسان جنتلمن و یک مربی بزرگ است. برانکو غرور را به پرسپولیس برگردانده و شخصیتی دوست داشتنی هم دارد.

 

بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس گفت: برانکو بهترین مربی خارجی است که به فوتبال ایران آمده است. من هم به زودی به ایران می‌آیم و برای دیدن او و اعضای تیم به محل تمرین خواهم رفت.

 

دیدگاه‌ها