کد خبر : 1576202 | 23 آذر 1397 ساعت 19:14 | 69.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آسیا هم داورها به ما کمک کردند؟

عالیشاه: به شعور 40 میلیون نفر توهین نکنید!

امید عالیشاه پس از پیروزی 3 بر یک این تیم مقابل پارس جنوبی گفت: خدا را شکر با حمایت هواداران سه امتیاز این بازی را گرفتیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

عالیشاه: به شعور 40 میلیون نفر توهین نکنید!

به گزارش "ورزش سه" از میکسد زون ورزشگاه آزادی ، وی در خصوص صحبت‌های روز گذشته بازیکنان استقلال و اینکه آنها اعتقاد داشتند داوری‌ها به سود پرسپولیس است،‌ تصریح کرد: من یک سوال دارم،‌ تا الان یک بازیکن پرسپولیس در مورد تیم‌های دیگر صحبت کرده است؟ بعد از بازی با الدحیل و السد رسانه‌های قطری همه از تیم ما تمجید کردند،‌ آیا در آسیا هم داوران به ما کمک کردند؟ بازیکنان ما به فکر توجیه نیستند و با تمام توان وارد زمین می‌شوند تا نتیجه بگیرند. اگر بحث مالی است، من از وزارت ورزش خواهش می‌کنم یک بازرس به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بفرستد و میزان قراداد بازیکنان و  میزان پرداختی‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

 

هافبک پرسپولیس ادامه داد: اگر هم بحث داوری است،‌ من از عادل فردوسی‌پور خواهش می‌کنم در برنامه 90 شفاف‌سازی و داوری‌های را بررسی و اعلام کند که در دو سه سال اخیر داوری‌ها به نفع استقلال بوده یا پرسپولیس. بازیکنان ما روز گذشته از این صحبت‌ها خیلی ناراحت بودند، این توهین به شعور 40 میلیون هوادار است!

دیدگاه‌ها