کد خبر : 1576633 | 25 آذر 1397 ساعت 11:34 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاشیما - رئال؛ فینالِ دوم با چاشنی انتقام؟

تیم کاشیما آنتلرز امیدوار است با پیروزی مقابل رئال مادرید، برای دومین بار به فینال جام جهانی باشگاه ها صعود کند.

کاشیما - رئال؛ فینالِ دوم با چاشنی انتقام؟

به گزارش "ورزش سه"، کاشیما برای اولین بار حضور در جام جهانی باشگاه ها به عنوان قهرمان آسیا را تجربه می کند اما آن ها 2 سال پیش به عنوان نماینده میزبان در این رقابت ها حضور یافتند و موفق شدند تا فینال هم پیش بروند. آنتلرزی ها ابتدا اوکلند سیتی استرالیا را شکست دادند، سپس سانداون آفریقای جنوبی را از پیش رو برداشتند و در نیمه نهایی هم اتلتیکو ناسیونال کلمبیا را بردند و به فینال رفتند.

 

1364035

 

در بازی فینال حتی کاشیما آنتلرز از رئال مادرید پیش افتاد و تا دقیقه 60 با نتیجه 2-1 پیروز بود اما کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد تا بازی در وقت های قانونی با نتیجه تساوی به پایان برسد. رونالدو در نیمه نخست وقت های اضافی 2 گل دیگر هم زد تا بازی با نتیجه 4-2 به اتمام برسد.

 

1364034

 

اکنون تیم کاشیما آنتلرز به عنوان بهترین تیم آسیا در این مسابقات حاضر است و این بار در بازی نیمه نهایی با رئال مادرید دیدار خواهد کرد. کاشیمایی ها امیدوارند با اتکا به ستاره های برزیلی شان این بار  رئال را ببرند و البته این بار به خوبی می دانند که کهکشانی ها دیگر کریستیانو رونالدویی ندارند که با جادوی خود ورق را برگرداند.

 

البته از طرف دیگر بازی دو سال پیش در ژاپن بود و کاشیما حمایت 68 هزار هوادار ژاپنی را پشت سر خود داشت اما این بار احتمالا اکثر سکوهای ورزشگاه هوادار تیم سولاری خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها